2015. február 1., vasárnap

28,

Felszálltunk a gépre és mint valami kisgyerek a játékboltban össze vissza nézelődtem.Ilyet még nem láttam,állati klassz volt.Mindenhol bőr ülések amik hatalmasak voltak és rengeteg kaja.Az utóbbi gondolom Niall miatt.
Az ülésrend úgy lett szervezve,hogy Niall és Em a gép egyik felében mi pedig a másik felében foglalunk helyet amit egy kisebb fal választ el,így nyugodtan tudunk beszélgetni,aminek rendkívül örülök.
-Hogy tetszik?-ült le mellém Harry két üdítővel a kezében,amiből az egyiket nekem adta.
-Nagyon klassz.-mondtam
-Olyan fura vagy.Valami baj van?-kérdezte aggódva
Hát igen eléggé kiismert..
-Nem csak szeretnék beszélni veled..-kezdtem
-Ha ilyen hangsúllyal mondod akkor megijesztesz.-mondta rémülten
-Nyugi nem kettőnkről van szó-nyugtattam meg és láttam hogy egy mázsás súly esett le a szívéről.-Hanem a sulival...-mondtam
-Megkaptad az értesítőt?-lelkesedett fel.
-Meg és csak az egyiket nyitottam ki,a másikat nem mertem....-vallottam be lehajtott fejjel.
-Na mond már mi lett.Esküszöm jobban izgulok mint te-mocorgott össze vissza az ülésen.
Annyira aranyos volt hogy így érdekelte a jövőm,innen is látszik hogy fontos vagyok neki.
-A New Yorki egyetem értesítőjét nyitottam ki és nem vettek fel...-mondtam csüggedten.
-De ez nem feltétlenül jelenti hogy nem kerültél be,csak lehet hogy a Londoniba vettek fel.-magyarázta biztatóan.
-Tudom tudom.De annyira félek kibontani,mert mi van ha nem vettek fel,akkor mihez kezdjek nem tudok tovább tanulni nem lesz munkám nem lesz családom hajléktalan senkiként fogom végezni..És mi van ha felvettek megint itt kell hagynom mindent és el kell költöznöm vissza oda a rengeteg emlék közé.....-magyaráztam kétségbeesetten és már a sírás határán voltam,de Harry gyorsan kapcsolt és közel húzódott hozzám.
-Cssh nem lesz semmi baj,bármi van abban a fránya levélben én itt vagyok melletted és együtt megoldjuk.-mondta mosolyogva.
Szavai erőt adtak és ellágyították a szívem ezért úgy éreztem képes vagyok kinyitni a levelet.Lassan elővettem a táskámból,úgy mintha egy időzített bomba lenne,ha jobban bele gondolok az is.Olyan lassan és aprólékosan bontottam ki,minél jobban elnyújtva a dolgot.
Belenéztem,majd felnéztem Harry-re aki már nagyon vártam a válaszom.
-Na mond már mi áll benne-sürgetett.
-Tisztelt Ashley Morgen örömmel értesítjük hogy felvételt nyert....-olvastam hangosan de nem tudtam befejezni,mivel Harry ajkai lecsaptak az enyémre és boldogan megcsókolt.
-Megcsináltad felvettek,annyira büszke vagyok rád.-mondtam és majd kicsattant örömében
-Felvettek...-mondtam elhaló hangon és megint elolvastam a levelet.Alig tudom elhinni komolyan felvettek. Először nem is tudtam eldönteni hogy örüljek vagy ne,de aztán belegondoltam,felvettek oda ami az álmom volt ráadásul ott van Harry is.
-Úristen,felvettek-sikítottam most már boldogan.
A sikításomra persze Em és Niall is oda szaladt.
-Mi történt?Baj van?-kérdezte riadtan Em.
-Felvettek Londonba.-mondtam mosolyogva
-OMG!!Jössz velem te is.-sikított ő is majd a nyakamba vetette magát.
Amint ki örömködtünk magunkat visszafáradtak a helyükre,ezzel kettesben hagyva minket.
-Többet lehetünk együtt-mondtam boldogan.
-Tudom.-húzott magához közel és belefeküdtem az ölébe miközben ő simogatta a hajamat.
-Albérletet is kellene keresnem.-gondolkodtam hangosan.
Tudom hogy a suli csak egy hónap múlva kezdődik de akkor is el kell kezdenem mert elkapkodják a jókat suli kezdés előtt és mire becuccolok....
-Nem kell albérletben laknod,lakhatsz nálam is.-mondta ezzel kizökkentve gondolatmenetemből.
-Nem hiszem hogy ez jő ötlet..-mondtam
-Most miért?Már egy ideje együtt vagyunk és nagyon jól meg vagyunk.Nem gondolod?-kérdezte
-De igen,de..-kezdtem volna de félbeszakított.
-Nem szeretnénk mostanság szakítani,szóval mi akadálya van?-kérdezte
-Szerintem először ne költözzünk össze véglegesen,mondjuk csak a suli kezdésig és ha látjuk hogy működik akkor semmi akadálya hogy együtt lakjunk.Ez így neked megfelel?-kérdeztem
-Ha neked igen akkor nekem is,főleg hogy közel leszel hozzám.-mondta majd megcsókolt.
-De van egy feltételem.-mondtam
-Még egy?-kérdezte
-Igen.Én is beszállok a számlákba-mondtam határozottan.
-De minek tök felesleges,hidd el keresek annyit hogy egyedül is kitudjam fizetni-mondta talán kicsit nagyképűen.
-Teljesen hidegen hagy hogy menyit keresel szuper sztár,én akkor is be akarok szállni a számlák fizetésébe.El fogadod a feltételeimet vagy nem?-kérdeztem olyan határozottan mint még talán semmit sem.
-Elfogadom.-mondta mosolyogva
-Most meg mit mosolyogsz?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Semmit csak olyan szexi vagy ha ilyen határozott vagy.-mondta majd megcsókolt.
Az út további része csendben telt,egészen addig míg Harry hangosan megszólalt.
-Ez mi a szar??-ordította majd ledobta a tablet-jét és elviharzott,gondolom  a wc-be,hisz más helyre nem nagyon mehet a repülőgépen.
Oda mentem a tablet-hez hátha abban olvasott valamit ami így felidegesítette,sajnos teljes mértékben igazam volt.

Bruno Marsnak új barátnője van??!!??
A napokban lencsevégre kapták a híres énekest és egy titokzatos lányt,mint később kiderült ez a lány nem más mint Ashley Morgan aki egy kis Londoni modell ügynökség modellje.A képen nagyon jól látszik hogy az énekes és a lány elég közel állnak egymáshoz.Azzal is tisztában vagyunk hogy Bruno oda van a modellekért,ezt mi sem bizonyítja jobban,mint számtalan volt barátnője.Még egyikük sem erősítette vagy cáfolta meg a hírt,de mi azért látjuk a szikrákat.Vajon ők lesznek New York új álompárja??






,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése