2015. április 3., péntek

31,

Amint eltűnt a szemem elől Harry,El felé fordultam,aki úgy vigyorgott mintha most nyert volna a lottón.
-Mehetünk.-mondtam én is vidáman,hisz már nekem is hiányzott a társasága.
Ő csak egy mindent tudó mosollyal bólintott,majd indultunk a kávézóba.
Végig sétáltunk az ismerős utcákon,ahol megannyi élményem volt Ian-nel. Magamat is meglepve konstatáltam hogy semmilyen rossz érzést nem kelt bennem,maximum annyit hogy ezek jó élmények csak rossz sráccal éltem át.Végül is Ian első komoly kapcsolatnak annyira nem is volt olyan rossz hisz a megcsaláson kívül minden klassz volt,és nagyon szerettem és szerintem ő is valamennyire érzett irántam valamit.De most már el kell felejtenem,hisz ott van nekem Harry,akit szeretek és végre ezt neki is megtudom mondani.ki tudom mondani,teljesen őszintén hogy mit érzek iránta és ez jó nagyon.
Megérkeztünk a kávézóba leültünk és rendeltünk,eddig nem nagyon beszélgettünk El tiszteletben tartotta a nosztalgikus merengésemet.
-Szóval te és Harry Styles.-húzogatta a szemöldökét mosolyogva
-Hát igen.-mondtam vidáman
-De ez hogy történt?Mesélj el mindent.-utasított
Elmeséltem neki egészen onnan hogy leléptem innen addig míg nem találkoztunk a stúdióban.
-De úgy látom nagyon jól elvagytok.-mondta
-Igen,olyan jó hogy megismertem ő mindig itt van mellettem teljesen megért és mindenben támogat.Imádok vele vicces és komoly dolgokról is beszélni.Igazából nincs olyan dolog amit ne szeretnék vele csinálni.Olyan mintha ő lenne a pasim,az apám a testvérem és a legjobb barátom is egyben.Egyszerűen csak nagyon boldog vagyok mellette.-mondtam boldogan és már azt hittem elsírom magam boldogságomban.
-Te aztán tényleg nagyon szereted.-mondta
-Igen.-mondtam pirulva.
-De ő is oda van érted látszik ahogy rád néz vagy ahogy hozzád beszél.Simán egy oroszlán ketrecbe is bemenne érted.-mosolygott El.
-De most mesélj valamit te is.-mondta hisz eddig csak egoistán csak magamról dumáltam
-Hát nem sok dolog történt azóta mióta elmentél.Ugye Tess elment Franciaországba modellkedni,te is elmentél én meg maradtam és csak a munkámnak éltem.-mondta bánatosan
-És hogy állsz pasi téren?-kérdeztem
-Ne is kérdezd,a pasik csak kihasználnak mert biztos mivel modell vagyok ebből szerintük az is adódik hogy nincs agyam.-mondta felháborodottan.-Nekem egy olyan pasi kéne aki boldog hogy vele vagyok és mindig megtud nevettetni,valaki aki úgy pörög mint én és folyton vidám.-mondta ábrándozva.
-Éppenséggel ismerek egy pont ilyen srácot.-mondtam vidáman.
-Komolyan?-kérdezte
-Igen és épp szingli szóval szervezek nektek egy találkozót.-örültem a saját ötletemnek.
-De ki az ismerem?-kíváncsiskodott.
-Majd meglátod,legyen egyenlőre meglepi.-vigyorogtam sejtelmesen.
-Tényleg mikor mész vissza New York-ba?-kérdezte
-Nem is meséltem itt maradok-öleltem meg
-Vissza jössz modellkedni? Nem lesz kínos?-lepődött meg
-Nem az már elmúlt.Egyetemre jövök ide.-mondtam boldogan
Most már boldog vagyok az egyetem miatt is,úgy látszik az életem kezd teljesen jó irányba fordulni,bár nem akarom elszólni maga...
-De azért valamikor beugorhatnál egy fotózásra a kamera imád téged.-lökött oldalba
Még beszélgettünk mindenféle témáról,hogy mit fogok tanulni az egyetemen,hol fogok lakni,meg persze Harry-ről.
-Ash örültem hogy láttalak de lassan mennem kell,mert este egy estélyre kell mennem.-mondta nem túl lelkesen.
-Én is örülök hogy láttalak,majd megszervezem a randit.Vigyázz magadra.-öleltem meg majd kisétált a kávézóból.
Gyorsan írtam egy sms-t Harry-nek hogy végeztem és írta hogy 20 perc és itt van értem.
Lassan megittam a maradék italom,majd vettem Harry-nek a három kedvenc sütijéből.Mire végeztem és kimentem láttam hogy Harry a hatalmas autójával éppen most áll meg.
Villámgyorsan beugrottam mellé.
-Szia,hiányoztál.-csókoltam meg áthajolva hozzá.
-Szia,te is nekem.-mondta majd indította az autót.
-Hoztam neked a kedvenc sütiidből.-mosolyogtam
-Imádlak és pont jó lesz az esti programunkhoz.-kacsintott
-Csakugyan? És mi lenne az?-kíváncsiskodtam
-Nem mondhatom el,mert akkor már nem lenne meglepetés.-vigyorgott elégedetten.
Már nagyon kíváncsi vagyok a meglepire,hisz ezek szerint ma ezt szervezte nekem és ezért annyira hálás vagyok.
Amint megállta az autó,azonnal kipattantam és amint ő is kiszállt a nyakába vetettem magam és megcsókoltam.Meglepődött de azonnal visszacsókolt és átkarolta a derekamat.
-Ezt miért kaptam?-kérdezte miután elhúzódtunk egymástól.
-Mert annyira szeretlek és olyan szerencsém van veled.-bújtam hozzá
-Én is szeretlek.-ölelt még szorosabban.
Miután végre sikerült elengednünk egymást indultunk befelé a házba.Amint betettem a lábam a házba Harry befogta a szememet.
-Ezt most miért?-nyafogtam mert eszméletlenül kíváncsi voltam.
-Azért mert ez meglepi és nem szabad lesned.-mondta és én éreztem hogy mosolyog.
Gyengéden átkarolt és úgy vezetett fel talán az emeletre nem voltam teljesen biztos benne hogy hová megyünk,hisz nem sokszor voltam még nála.
Éreztem hogy lassulunk és aztán egyszer csak megállt és maga felé fordított és elvette a kezét a szemem elől.
Lassan kinyitottam a szemem és gyönyörű smaragdzöld szemeibe néztem.
-Megérkeztünk.-mosolygott én meg lassan megfordultam hogy lássam mi a meglepi.
Sok mindenre számítottam de erre egyáltalán nem. Harry aztán kitett magáért.
Az egész fürdőszoba ki volt világítva gyertyákkal és tele volt szórva minden rózsaszirmokkal. Harry gyorsan elsietett mellettem és megengedte a fürdő vizet.
Én meg csak álltam ott bambán ás csak tátottam a számat,nem tudtam megszólalni.
-Tetszik?-törte meg a csöndet Harry.
-Elmondhatatlanul.-nyögtem ki hosszú szünet után.
-Mostanság te is meg én is sokat stresszeltünk,én az új album meg a sok koncert miatt,te meg a tovább tanulás miatt,szóval úgy gondoltam hogy ránk fér egy kis lazítás.-mondta majd átkarolta a derekamat.
-Nagyon cuki vagy hogy összehoztad ezt,bár felmerül a gyanú hogy csak azért csináltad hogy láthass meztelenül-vigyorogtam rá.
-Hát a jobban belegondolok ez is benne van a pakliban.-mosolygott huncutul,majd lassan kezdte lehúzni rólam a pólót miközben végig tartotta a szemkontaktust.
Mikor lekerült rólam a pólóm fentről lefelé kezdtem kigombolni az ingét,annyira imádom az ingeit.Kibújtattam belőle majd apró kezeimmel végig simítottam izmos mellkasát,amitől libabőrös lett.Annyira felcsigáz hogy ezt váltom ki belőle,
Harry kigombolta a nadrágomat majd felültetett a csapra úgy hogy a két lábam között állt majd lehúzta a nadrágom.Én akartam megszabadítani a nadrágjától de ő gyorsan lehúzta az alsógatyájával együtt.A kis göndör úgy látszik türelmetlen.
Levett a csapról majd fogta és beszállt a kádba,és várta hogy kövessem.
Annyira szexin és lassan húztam le a melltartómat amennyire csak tudtam és utána a bugyim is erre a sorsa jutott,majd beszálltam mellé.Két lába közé ültem és a mellkasának dőltem ő pedig átkarolt hátulról.
-Annyira hiányzott már hogy egy kis időt töltsünk együtt.-fúrta be a fejét a nyakhajlatomba
-Nekem is.-simogattam a kezét.-Dolgozol holnap?-kérdeztem
-Csak délelőtt,de utána csak a tiéd vagyok.-mosolygott.
-Rendben akkor kitalálok valamit.-mondtam
Csak bólintott majd elkezdte csókolgatni a nyakamat amit én lehunyt szemekkel élveztem majd maga felé fordított és megcsókolt és itt vége volt elvesztünk egymásban.......


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése