2015. április 11., szombat

34,

*1 hónap múlva*

Egy hónap telt el azóta amióta eljöttem Harry-től. Lou azonnal jött a segítségemre és megengedte hogy nála lakjak míg nem kezdődik a suli és nem tudok kollégiumba menni.
Lou nagyon sokat segített az elmúlt egy hónapban.Mindig itt volt mellettem, próbált felvidítani,elmondhattam neki őszintén mi bánt.és igen elmondtam neki a Taylor-os ügyet,megígérte hogy nem mondja el senkinek,bár először a rendőrségre akart vele menni,de meggyőztem hogy ne menjen,mert akkor Harry-nek baja esik.
Szerencsére megértette és titokban maradt az ügy.
Hogy mi van Em-mel?Hogy ő is itt van mellettem és segít-e nekem?Hát egyáltalán nem.Elmondtam hogy vége köztünk Harry-vel,erre ő megölelt vigasztalás képen,majd elkezdte ecsetelni hogy milyen tökéletes a kapcsolata Niall-lal és hogy milyen eszméletlen boldog.Ugye mennyire tapintatos?Aztán közölte hogy mivel Niall-nek szabadsága van ezért el fog utazni vele egy romantikus utazásra két hétre.Szóval nem nem volt mellettem,sőt még egy SMS-t sem írt három hete,ha meg igen akkor is csak arról hogy milyen jó neki.Egyszer sem kérdezte meg hogy mi van velem.Bajban derül ki ki az igaz barát és az nem az aki egy fiú miatt cserben hagy.Nem baj örülök hogy kiderült,így tudom hogy Lou és El az igazi barátaim.
Apropó erről jut eszembe,míg engem és a lelki világomat ápolták közelebb kerültek egymáshoz és szerintem már együtt vannak,bár nem mondták ki hivatalosan,gondolom rám való tekintettel tették.
Bár engem nem zavar,sőt örülök hogy egymásra találtak.
Hogy mi van Harry-vel?Hát az elején kábé egy hétig teljesen ki volt,rengeteg újságcikk megjelent arról hogy iszik,romból és lemondja a koncerteket.Ezek a dolgok lassan elcsitultak és olyan dolgok kezdtek felröppeni hogy Harry szívét most már van ki vigasztalja,nem más mint volt barátnője Taylor Swift.Igen egy gete már együtt vannak,pont ahogy a szőke démon akarta.
Most boldognak kellene lennem,hogy Harry már nem szenved és hogy az a liba nem bántja mert sikerült a terve,de nem nem vagyok boldog.Sőt a bánat,a csalódottság,és a magány felemészt belülről.Teljesen kikészültem,alig eszek és alig alszok.Ha pedig sikerül elaludnom akkor  is csak Harry-ről álmodom,arról hogy micsoda szörnyeteg voltam és hogy az egész az én hibám.
Azt hittem hogy könnyen fel tudom majd dolgozni ezt az egészet és majd elfelejtem mint Ian-t. Apropó Ian,amint megtudta hogy szakítottunk Harry-vel,újra próbálkozott.Éjjel-nappal zaklatott,most jön a legjobb,még a kezem is megkérte egy liftben mikor csak ketten voltunk.Persze jól faképnél hagytam.Valószínű mélyen érintette,mivel azóta nem keresett.
Na szóval azt hittem majd könnyen elfelejtem és tovább léphetek,ahogy már egyszer megtettem,de nem ez egyáltalán nem olyan.Mindenben Harry-t látom,bármire ránézek ő jut eszembe.Lehet hogy ez beteges,de nem érdekel akkor legyek beteg.
Teljesen biztos hogy soha nem fog megszűnni a szeretetem Harry iránt.És az fáj a legjobban hogy ezt ő nem tudja és ő már nem szeret.
Beleőrülök a tudatba hogy lehet hogy éppen Taylor-ral,néz egy filmet összebújva,vagy vacsoráznak,vagy csókolóznak vagy esetleg még ennél is rosszabb...
Ezeken gondolkodok már megint sokadjára is,miközben nézem a képeket amik a falon lógnak.Azok közül is azt amin Lou-val vagyunk.

Ez a kép egy mozizós este készült amikor csak ketten voltunk itthon és egy csomót ettünk és alig bírtunk megmozdulni.Nagyon jó este volt.
Be kell fejeznem végre az önsanyargatást és lábra kell állnom.Mivel elég lusta voltam a lábra álláshoz ezért úgy döntöttem netezek egy kicsit.
Persze amekkora az én szerencsém pont belebotlottam egy cikkbe,ami Harry-ről szólt.
A cím teljes mértékben felkeltette az érdeklődésemet így hát megnyitottam.

Harry Styles még nincs túl a szakításon


Úgy látszik a híres énekes,akiért milliónyi lány van oda,csak egy bizonyos lányért van oda,aki a jelek szerint jól elcsavarta a fiú fejét.Sajnos nem tudjuk ki ez a titokzatos lány,csak annyit tudunk hogy nem szépen végződött a kapcsolat.Forrásaink szerint az ifjú hölgy teljesen összetörte kedvenc énekesünk szívét. Harry teljesen oda volt érte,de ezek szerint ez nem volt kölcsönös.A directionerek persze nem bánkódnak annyira hisz Harry rengeteg érzelmes dalt ír ennek kapcsán.De nagy megdöbbenésünkre vannak rajongók akik kifejezetten könyörögnek a lánynak hogy menjen vissza Harry-hez,mert szeretnék hogy imádottunk boldog legyen újra.Ez nagyon ritka hisz ezek a lányok általában utálják azokat a lányokat akik közel kerülnek kedvencükhöz.Ezenkívül felmerül a kérdés hogy  mit szól mindehhez Taylor Swift,aki a jelek szerint Harry új barátnője.Nem zavarja hogy párja egy másik lányért van oda?Harry nem tagadhatja hogy mást szeret mivel a napokban elsírta magát az egyik koncerten:  


Elég rossz volt a felvétel,de azért ki tudtam venni belőle a dolgokat.Harry tényleg sírt,pedig ő nem az a sírós fajta.
Lehet hogy nem felejtett még el?Lehet még szeret?Úristen muszáj megtudnom.Muszáj látnom.Találkoznom kell vele,minél hamarabb.....





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése