2015. január 5., hétfő

21

Három nap telt el azóta a bizonyos nap óta amikor Harry kimondta az "SZ" betűs szót,a francba még fejben sem tudom kimondani.
Na igen szerintem neki és nekem is életem egyik legcikisebb néhány perce volt.Nem is beszéltünk azóta,se telefon,se SMS,se semmi,már teljesen ki vagyok borulva.Mi van ha tök kiakadt és szakítani akar velem?
Vagy azt mondja hogy nem tudja így folytatni?Vagy a legrosszabb mi van ha azt hiszi hogy én nem érzek iránta semmit,mikor ez nem igaz csak nem tudom kimondani azt a szót.
Hisz az a szó egy komoly szó,talán a legkomolyabb a földön,és én nem szeretnék olyan lenni mint a mostani fiatalok akik csak úgy dobálóznak vele.Én szeretném hogy ez a szó jelentsen is valamit.
Mert mostanság minden ember azt hiszi hogy ha valaki tetszik az egyen értékű azzal ha valakit szerettek.Pedig nem,óriási különbség van közte.
Szeretném ezt Harry-nek is elmondani és nagyon remélem hogy megérti.
Szerencsére vagy sajnos ma lesz rá alkalmam,mivel ma itt koncerteznek és úgy beszéltük meg hogy értem jön a koncert előtt.Remélem ez még most is áll.
Viszont el kell kezdenem készülődni.Megint egyedül vagyok itthon mivel aranyos kis barátosném Londonból jön.A hét elején megírta az utolsó vizsgákat és már csak nyugodtan vár az eredményekre.
Hát én ezt nem mondhatom el magamról,mivel én nagyon izgulok az eredmények miatt.Szerintem jól sikerültek a vizsgák mivel rengeteget tanultam rá,sőt még Lou is segített.Nem is gondoltam volna hogy ilyen okos a vicces felszín alatt.pedig nagyon is.Az egész vizsgaidőszakot végig telefonáltuk egymással.Csak attól tartok hogy hová vesznek fel.
Nagyon szerettem volna bekerülni a Londoni gyakornoki helyre de mégiscsak London és az a sok emlék.....
Megpróbáltam inkább a készülődésre koncentrálni és arra hogy 2 óra múlva láthatom Harry-t.
Vettem egy nagy fürdőt majd megcsináltam a hajamat és a sminkemet,most kivételesen egy erősebb sminket választottam.

Mikor kész voltam leültem a kanapéra azzal a szándékkal hogy tévét nézek,de nem nagyon kötött le.
Szerencsére amúgy se kellett sokáig néznem,mivel csöngettek.
Kitipegtem és kinyitottam az ajtót.Harry volt az.
-Szia.-öleltem meg
-Szia Ash.-ölelt vissza éreztem hogy kicsit merev de az ölelésem lazított egy kicsit.-Indulhatunk?-kérdezte
-Igen,persze csak előbb szeretnék veled beszélni.-mondtam és meg sem várva a reakcióját behúztam a lakásba és a kanapéhoz vezettem ahol leültünk egymással szemben.
-A múltkoriról szeretnék beszélni veled,arról ami a reptéren történt...-kezdtem bele de Harry félbeszakított
-Figyelj hagyjuk hülyeség volt azt mondanom.....-kezdte de most én szakítottam félbe.
-Nem dehogy!Sőt nagyon boldog vagyok hogy így érzel,de....-kezdtem
-De te nem így érzel.-mondta
-Nem erről van szó csak tudod nekem ezt a szót nem olyan könnyű kimondani,azért ami történt és elhiszem hogy neked is nehéz volt kimondani és biztos sokat görcsöltél rajta és nagyon sajnálom azt ahogy reagáltam.-néztem rá megbánva
-Hát igen nem minden nap reagálnak egy szerelmi vallomással egy köszönőmmel.-mondta majd magához húzott egy ölelésre.
-Nagyon sajnálom.-szabadkoztam
-Semmi baj.El fogom érni hogy te is ki tudd mondani majd.-mondta
Nem bírtam tovább,az ingénél fogva magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam.Hosszan csókolóztunk,majd a csók után is összebújva maradtunk.
-Hogy lehetsz te ilyen rendes és megértő?-kérdeztem tőle.
-Hidd el nem voltam  én mindig rendes.-mondta
Kíváncsian ránéztem arra utalva hogy folytassa.
-Amikor befutott a banda,nekem nagyon a fejembe szállt a dicsőség és egy állati paraszt lettem.Rengeteg pénzem volt és rengeteg rajongóm,amit ki is használtam.Minden nap más és más lányokkal voltam,kihasználtam őket és meg is bántottam őket,amit azóta is bánok.Mindenkivel bunkó voltam és mindenkit bántottam. Kb. 2 hónapja változtam meg Lou hatására,mert azt mondta hogy eddig mindig kiállt mellettem,de ha nem változok meg sürgősen akkor vége a barátságunknak.Így hát megváltoztam mivel nem akartam elveszíteni.Elhatároztam hogy egy ideig nem fogok ránézni se a lányokra,aztán jöttél te...-fejezte be a mesét.
-Nem is tudtam ezekről-mondtam.-De örülök hogy megváltoztál.
-Hát annak én is..-nyomott puszit a fejemre.
Még egy kicsit összebújva feküdtünk és néha néha csókolóztunk majd Harry felhúzott.
-Na most már indulnunk kell,mert elkésünk,ráadásul ezt a ruhát mindenkinek látni a kell.-húzott maga után.
-Tetszik?-kérdeztem
-Nagyon szexi és gyönyörű vagy benn,bár nélküle jobban tetszenél.-mondta vigyorogva
-Hát még ma lehet hogy lekerül rólam.-kacsintottam.....












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése