2015. január 24., szombat

26,

-Harry??-néztem a barátomra meglepődve-Csak nem gondoltad hogy kihagyom a barátnőm szalagavatóját?-kérdezte mosolyogva.
Mintha senki nem lenne körülöttünk a nyakába vetettem magam és megcsókoltam.Amikor csókolóztunk olyan könnyű volt elhinni hogy rajtunk kívül nem létezik semmi és senki.
-Annyira boldog vagyok hogy itt vagy.-mondtam már a sírás határán állva.
-Mindent megért hogy ilyen ruhában láthatlak,amikor megláttalak el sem hittem hogy ez az én barátnőm.olyan elképesztően gyönyörű vagy.-mondta majd megfogta a derekamat ezzel arra utalva hogy táncoljunk.
Mivel már úgy is a táncparketten voltunk,így nem volt más dolgom mint hozzásimulnom. Harry meglepően jól táncolt így nagyon kellemes volt vele táncolni,főleg hogy a fejemet izmos mellkasára hajthatom és érezhetem jellegzetes illatát.
Szinte az egész éjszakát végig táncoltuk,szinte szavak nélkül csak élveztük az együtt létet.
-Mehetünk?-kérdezte Harry
-Hová?-kérdeztem meglepetten.
-Hát mivel ez a szalagavatód és ilyenkor szokás szobát bérelni a srácnak,így természetesen én is foglaltam.-mosolygott és láttam hogy nagyon büszke magára.
-Te foglaltál szobát?-csodálkoztam
-Természetesen,de a hagyományoktól eltérően nem egy autópálya melletti kis motelt,mert azt gusztustalannak tartom.-mondta
Én nem is tudtam mit reagálni csak megcsókoltam.
Elindultunk és egy nagyon szép szállodához értünk,kisebb volt és nem olyan puccos  mint ahol megszokott szállni.de én imádtam,
A pultos nő látva a kinézetünket csak mosolygott ránk és már adta is a kulcsot és természetes szép estét kívánt egy huncut mosollyal.Ezek a mai öreg nénik.
Felmentünk a szobába ami szintén szép volt és tele volt gyertyákkal amik még illatosak is voltak.
-Te aztán ki tettél magadért.-öleltem át a nyakát.
-Hát nem minden nap érettségizik az ember barátnője-adott puszit a számra
-De komolyan,mindent nagyon köszönök,ez volt életem egyik legjobb estéje.-öleltem magamhoz olyan szorosan ahogy csak tudtam.
-Szerintem tudjuk még fokozni-mondta kacsintva
Közel húzott magához majd szenvedélyesen megcsókolt,olyan szenvedélyesen hogy szerintem a szívem kihagyott pár ütemet,de egyáltalán nem bántam sőt imponált hogy miatta hagy ki a szívem.
A nyelve bejutást kért a számba amit azonnal meg is adtam neki,nagyon szerettem mikor a nyelveink csatát vívtak egymással,bár ilyenkor bárki nyert egyaránt örültünk.
Apró kezeimet felvezettem izmos vállára majd lehúztam róla a zakóját,majd elhajítottam a szoba túlsó felébe.Ezek után az inge következett amit egy rántással lerántottam,miközben a gombok potyogtak körülöttünk.
-Hu de vad lett itt valaki-mondta vigyorogva
-Talán jobb minőségű ruhákat kéne venned-kacsintottam majd újra lecsaptam ajkaira.
Most már nyugodtan hozzáférhettem izmos mellkasához,és végig simíthatta az imádott tetkóit.
Éreztem hogy a keze végig simítja a lapockámat majd óvatosan ügyelve a ruha biztonságára lehúzta rólam,majd félre tette egy fotelba.
Már csak egy szál fehérneműbe álltam előtte,már mondani akartam hogy ó megint túl van öltözve amikor újból megcsókolt.Lassan ledöntött az ágyra,én meg automatikusan feljebb csúsztam a párnához.Mikor látta hogy kényelmesen elhelyezkedtem,felém mászott és folytatta a csókot.
Nem akartam nagyon vacakolni,bár minden tök romantikus volt,de én nem bírtam a bennem felgyülemlett vággyal ezért a nadrágjához nyúltam és kikapcsoltam,most már sokkal jobban megy mint az első alkalmunkkor.Látván hogy mit csinálok lehúzta magáról bokszerrel együtt így elém tárult férfiassága.
Megszabadított az engem takaró ruhadaraboktól,majd a testem minden egyes apró részletét végig csókolta.
Majd elért érzékeny pontomhoz és azt kezdte el csókolni,nem tudtam hová tenni a felgyülemlett érzéseket így csak tehetetlenül vergődtem alatta,de ő kegyetlenül folytatta.Már éreztem hogy közel vagyok,már azt hittem hogy mindjárt.....de ő abbahagyta.
Kérdően néztem rá.
-Nem így fogsz elmenni.- mondta
-Na várj csak.-mondtam majd fordítottam a helyzetünkön.
Fölé tornyosulva megcsókoltam,majd a nyakát csókolgattam,sőt meg is szívtam. Hupsz ez holnap tuti látszódni fog.Majd beleharaptam a fülébe,mert tudom hogy azt imádja.Egyre lejjebb haladva végig csókoltam a testét,külön hangsúlyt fektetve minden egyes tetoválására.
Mikor elértem már teljesen akció kész férfiasságához,megfogtam.Az első alkalommal még nagyon bátortalan voltam de most már nem.
Harry amikor megérezte a kezem hangosan felszisszent,ami nekem még több bátorságot adott,így elkezdtem mozgatni a kezem,amit ő lecsukott szemmel élvezett.Egyre jobban felbátorodtam tettein,így egy hirtelen ötlettől vezérelve bekaptam már-már lüktető erekcióját.
-Azt a kurva.....-hagyta el a száját káromkodás.
Még sosem csináltam ilyet,de nem volt nagy szám.Sőt még én is élvezetem...eléggé beindultam tőle.
Egyre gyorsabb tempóra kapcsoltam és láttam hogy már nagyon közel van,de mivel én nem voltam olyan gonosz mint egyesek ezért hagytam elmenni.
Egy hangos nyögés és szitkozódás után a számba élvezett,amit én lenyeltem,bár nem volt túl kellemes.
-Basszus ezt hol tanultad?-kérdezte az előbbi munkámra utalva miközben lihegett.
-Most csináltam először-mondtam szégyenlősen
-Hu akkor egy kibaszott tehetség vagy.-mondta nevetve
-Oké kuss.-mondtam majd lesmároltam
Elhatároztam hogy most én leszek felül,így ráhelyezkedtem újra akcióra készen lévő büszkeségére  és elkezdtem mozogni rajta.
Éreztem hogy az idő előre haladtával egyre közelebb vagyok a csúcshoz és egyre fáradtabb vagyok ezt Harry is észre vette ezért fordított a helyzetünkön,így ő került felülre.
Azonnal gyors tempóra váltott,amit én nagyon is élveztem,sőt a fenekénél fogva közelebb húztam magamhoz.
Nem is kellett sok egy két perc múlva éreztem hogy nem bírom tovább így hát át adtam magamat a gyönyörnek,Harry is követett majd mellém feküdt fáradtan.
-Köszönöm.-mondtam hozzá bújva
-Mit köszönsz?-kérdezte meglepve
-Hogy összehoztad nekem a legszebb szalagavatót.-mondtam
-Nekem is ez volt legjobb szalagavatóm .-mondta mosolyogva
-Miért a tiéd milyen volt?-kérdeztem
Azt tudtam hogy Harry már végzett,de akkor már híres volt.Vajon kivel ment?
 -Nem voltam ott.-mondta
-Hogy-hogy?-lepődtem meg.
-A banda miatt.Koncertjeink voltak és nem tudtam elmenni,de neked köszönhetőleg én is voltam.-adott puszit a homlokomra,
Ez egy kicsit elgondolkoztatott.Szegény hány dologból maradhatott ki az együttes miatt.Elég fiatalon kezdte,így szinte nem is volt kamaszkora.Rögtön belecsöppent ebbe az egészbe és már fiatal kora óta meg kell birkóznia a vele járókkal és milyen jól csináljak.Most ahogy így végig nézek rajta nagyon büszke vagyok rá.
Szorosabban hozzábújok,majd próbálok elaludni.De még mielőtt sikerülne érzem hogy Harry egy puszit nyom a fejemre.
-Szeretlek.-súgja
Én próbálok úgy tenni mintha aludnék,mert nem akarom hogy azt higgye hogy nem viszonozom, pedig de.Csak nem tudom kimondani.Remélem egyszer menni fog.....









1 megjegyzés: