2015. január 11., vasárnap

23,

A kocsiba egész úton áradoztam a koncertről,Harry csak mosolygott.
-Mit mosolyogsz ennyire?-kérdeztem vidáman egy piros lámpánál.
-Semmin csak boldog vagyok.-mondta lágyan,amivel az én szívemet is meglágyította.
-Én is boldog vagyok nagyon.-csókoltam meg.
De a nagy csókolózásban valaki ránk dudált,így el kellett húzódnunk.
Hamar megérkeztünk hozzám,ugye most Ash sincs itt.Ja tényleg el felejtettem mondani,hogy ott maradt Londonban,mivel megkapta a modell állást és holnap kell mennie bemutatkozásra,én még most se tudom melyik stúdióba vették fel.Sőt azt se tudom mi lesz most,hogy elmegy.
-Min gondolkodsz?-kérdezte Harry
-Semmin.-mondtam-Csak azon hogy adnál nekem magán koncertet?-kérdeztem
-Most nem.-mondta fáradtan
-Akkor sem ha a közönség meztelen?-kérdeztem huncutul és elkezdtem lehúzni a ruhámat.
Harry meglepetten kapta rám a tekintetét és tátott szájjal nézte ahogy kibújok a ruhámból.
-Hol a színpad?-kérdezte azonnal,mire nekem nevetnem kellett.
-Ott-mutattam az ágy előtti kis részre,majd lessen bemásztam az ágyba várva hogy kezdődjön a műsor.
-Csak megjegyzem hogy a közönség nem is meztelen-mondta
-Minden egyes dalnál leveszek még egy ruhát.-kacsintottam.
Nem is kellett többet mondanom Harry elkezdett énekelni.Először a Rock Me-t énekelte,én meg ez után levettem a melltartómat.Majd elénekelte az I would-ot,mire én levettem az utolsó takaró ruhadarabot.
Harry rázendített a következő dalra de a dal negyedénél abbahagyta és elindult felém.
-Így nem tudok koncentrálni.-mondta  majd felmászott az ágyra.
-Jaj hogy segíthetnénk ezen?-kérdeztem vigyorogva
-Van pár ötletem.-csókolt meg
A csókunk egyre szenvedélyesebb lett és a keze nem tétlenkedett,végig barangolta az egész testem,majd történt aminek történnie kellett....
Reggel arra ébredtem hogy valaki a nyakhajlatomba szuszog. Harry még békésen aludt,így kikászálódtam az ágyból és elmentem a konyhába,hogy csináljak reggelit.
Neki láttam egy szimpla tojásrántottához.Mindenfélén gondolkodtam,de leginkább a tovább tanuláson és a szalagavatón ami három nap múlva lesz és még ruhám sincs.
Ezeken gondolkodtam amikor éreztem hogy egy  kar ölel körbe és magához húz.

-Jó reggelt.-köszönt szokásos reggeli dörmögős hangján Harry.
-Szia,mindjárt kész a reggeli.Ülj le ott a kávé ahogy szereted.-adtam puszit a szájára.
-Anyám milyen csajt fogtam ki magamnak.-mondta mosolyogva
Én csak nevettem a bókon,majd csináltam tovább a kaját.
Gyorsan ki tettem két tányérra majd leültem Harry-vel szembe.
-Hogy aludtál?-kérdeztem
-Jól,melletted mindig jól alszom.-mondta kedvesen-Főleg ha nincs rajtad ruha-tette hozzá pimaszul.
Nagyából csendbe voltunk,mindkettőnknek reggel volt még.De lehetett érezni a jó hangulatot és a nyugalmat,ami szerintem azért volt mert végre együtt voltunk és mindketten boldogok voltunk,legalábbis én nagyon.
-Mikor jön meg a jelentkezési lapod?-törte meg Harry a csendet.
-Honnan tudod hogy jelentkeztem valahova?-kérdeztem döbbenten aztán leesett....
-Em mesélte,hogy jelentkeztél Londonba egy gyakornoki helyre meg ide New Yorkba és hogy nem tudod mit akarsz.-mondta
-Hát igen.-húztam el a számat.
-Akkor gyere kitaláljuk együtt.-fogta meg a kezem majd ott hagyta az edényeket az asztalon és behúzott a nappaliba ahol összebújtunk a kanapén.
-Sorold fel,hogy melyikben mi tetszik és mi nem.-mondta
-Oké.A New Yorkiban tetszik hogy itt van,nem kell elköltöznöm és nagyon szép.Ezen felül tanulhatok magyart és írást amit nagyon szeretnék,de nem olyan jó mint a másik.A másikban nagyon tetszik hogy már rögtön beledobnak minket a mély vízbe és nem kell elméleteket tanulnunk,csak azt nézik miket írunk és mit érünk el saját erőből,szóval eléggé az életre tanít és már közben is szerezhetünk munkát magunknak.Viszont nem tetszik hogy ott van Londonban.Nem vagyok benne biztos hogy kész vagyok visszaköltözni oda.Ja és itt vagy te is mint előny,hisz ha oda vesznek fel akkor többet látnánk egymást-fejeztem be egy nagy sóhajjal.
-Figyelj szerintem ne úgy dönts hogy engem is figyelembe veszel.Ne értsd félre eszméletlen boldog lennék ha közelebb lennénk egymáshoz,de úgy dönts ahogy a jövődnek jó.-adott puszit a fejemre.
-Nem is tudtam hogy ilyen bölcs is tudsz lenni.-néztem fel rá.
-Hát igyekszem-kacsintott rám.
-Majd úgy is elválik,ha megjön a felvételi értesítő ma vagy holnap.-mondtam
-Akkor ezek szerint most lesz valamikor a szalagavatód is.-mondta mosolyogva
-Igen,három nap múlva.És arra ..gondoltam....hogy eljöhetnél velem-mondtam szégyenlősen.
-Nagyon megtisztelő lenne,de sajnos nem lehet.-mondta szomorúan.
-Oké,megértem.-mondtam csalódottan,hisz nagyon rosszul esett hogy nem lesz ott egy ilyen fontos eseményen.
-Nagyon  szeretnék elmenni veled és rettenetesen sajnálom,de Afrikában leszek.-mondta
-Afrikában??-kérdezte döbbenten
-Igen,pénz gyűjtünk az afrikai gyerekeknek.-mondta
-Huh ez nagyon rendes tőletek.-mondtam és szorosabban hozzábújtam
Sokszor hallottam vagy olvastam arról hogy egy híresség jótékonykodik,de nem nagyon hiittem hogy tényleg el is mennek oda.Ez is bizonyítja hogy mennyire félre ismerjük őket.
-Mikor indul a géped?-kérdeztem
-Két óra múlva.-mondta
-Nem akarom hogy elmenj.-vallottam neki be
-Én se szeretnék menni.-ölelt szorosabban
Ekkor halottam hogy pittyeg a telefonom az asztalon,kelletlen kimásztam Harry ölelő karjai közül majd megnyitottam az SMS-t.
Szia Ash.
Arra gondoltam hogy összefuthatnánk ma valamikor.Már ezer éve nem láttalak.
XOXO Bruno

Mosolyogtam.majd azonnal visszaírtam neki hogy rendben csak mondja meg hol és mikor.
-Ki volt az?-kérdezte kíváncsian Harry.
-Áh csak Bruno.-legyintettem
-És mit szeretett volna?-pedzegette a témát tovább
-Semmi különöset,csak megbeszéltük hogy találkozunk délután.-mondtam vidáman
-Igen?Nem tetszik ez nekem.-húzta a száját én meglepetten néztem rá.
-És miért is?-húztam fel a szemöldökömet.
-Azért mert nem nézem jó szemmel hogy a barátnőm egy másik pasival járkál,főleg egy olyannal akiből sugárzik a szexualitás és szinte mindenkit meg kap.-mondta kicsit idegesen
-Te féltékeny vagy?-kérdeztem meghökkenve.
-Van rá okom?-kérdezte komolyan
Na ez már több a soknál.Mi az hogy nem bízik benne?
Fogtam magam és ott hagytam a kanapán majd beviharzottam a fürdőbe és magamra zártam az ajtót.
Egy két másodperc múlva halottam hogy Harry kopogását az ajtón.
-Ash sajnálom nem úgy gondoltam.-mondta 
-Kösz a bizalmat Harry Sryles.-mondtam direkt ki a hosszú nevét ezzel is érzékeltetve hogy egy pöcs volt.
-Figyelj nagyon sajnálom és ha te azt mondod hogy csak egy barát hiszek neked.-mondta 
Erre már én is kimentem a fürdőből és megálltam vele szembe a falnak támaszkodva tartva a távolságot.
-Igazán bízhatnál bennem,hisz én se féltékenykedem a több ezer lányra akik minden nap körülrajonganak és megvesznek érted.-mondtam
-Tudom és igazad van,nem is benned nem bíztam hanem benne nem.
-De hidd el ha én nem akarok semmit akkor nem is lesz semmi,mert én a te hülye fejedet bírom.-mondtam mosolyogva
-Igen és nagy mázlim is van.-mondta miközben át szelte a távolságot s megcsókolt.
Miután meg volt az első veszekedésünk,amit nagyon jól kezeltünk szerintem,Harry elment megfürdeni és készülődni,mivel nem sokára indulnia kell.Én addig elpakoltam a konyhába,hisz megbeszéltük hogy nem megyek vele ki a reptérre mivel sok lesz  a fotós és még nem szeretném felvállalni a kapcsolatunkat a nyilvánosság előtt,bár elképzelhető hogy már lekaptak minket,de általában figyelünk és Harry sapkába és napszemüvegben van így nem ismerik fel.
Halottam ahogy Harry jön kifele a fürdőből,most már teljesen készen.
-Indulnom kell.-mondta mosolygás nélkül.
-Mi lenne ha elrabolnálak és kikötöznélek és nem tudnál elmenni?-kérdeztem
-Jó ötlet főleg ha az ágyadhoz kötözöl ki.-kacsintott-De mennem kell,mert vár Afrika.-mondta
-Oké,de hozol nekem egy zsiráfot?-kérdeztem mosolyogva
-Egy zsiráfot?-kérdezte
-Igen,úgy szeretnék egy zsiráfot,aki reggelente benéz az ablakon és sétáltathatom az utcán.-mondtam-Természetesen a hidakat kerülve.-mondtam
-Oké ha tudok hozok neked egy zsiráfot,bár kicsit necces lesz az ellenőrzésen de megoldom.-mondta vidáman.
Felcsimpaszkodtam a nyakára és megcsókoltam,a csókunk jó hosszan tartott amit a telefon csörgése szakított félbe.
-A fiúk már keresnek,indulnom kell,de amint vissza jöttem azonnal hozzád jövök.-mondta-Ja és csinálj sok képet a szalagavatóról.-mondta
Még egy gyors csókot váltottunk,majd néztem ahogy elsétál......












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése