2015. január 4., vasárnap

20

Reggel mikor felkeltem meglepődve konstatáltam hogy egyedül fekszek az ágyban.Lehet hogy álmodtam csak az egészet?Nem mondom perverz álmaim vannak.De nem álmodtam,mivel mikor kinyitom a szemem nem egy ismerős szobában találom magam,hanem Harry-ében.
De vajon ő hol van?Lassan kimászok az ágyból és magam köré csavarom a takarót majd kisétálok az erkélyre.Eszméletlenül szépen süt a nap,kicsit hűvös van,de csak mert még korán van.Viszont érzem ahogy a nap apró meleg sugarai csiklandozzák a bőrömet.
A teraszról kinézve látom,hogy milyen hatalmas kert van odakint,még egy medence is van.
Ezeken gondolkozom,és nézelődöm,mikor két erős kar öleli körbe a derekamat és fejét a nyakhajlatomba teszi.
-Jó reggelt szépségem.-mondja reggeli dörmögős hangján,ami még az átlagnál is mélyebb és annyira szexi hogy beleborzongok.
-Szia.-fordultam vele szembe és átkaroltam a nyakát.
-Elrontottad a tervem.-mondta morcosan
Kérdően nézem rá,mivel nem értettem.De ő az ágyra mutatott ahol egy tálca kaja volt.
-Ágyba akartam neked vinni a reggelit de te nem voltál az ágyban.Ezért igyekszik az ember?.-kérdezte felháborodva,de láttam hogy a szája sarkán ott bujkál egy kis mosoly.
-Nagyon szépen köszönöm.-mondtam neki majd megcsókoltam
-Na ezért már megérte kaját csinálnom.-mondta miután elváltunk.
Behúzott a lakásba majd leültetett az ágyra és szándékában állt megetetni.
-Most komolyan meg fogsz etetni.-kérdeztem
-Persze.-mosolygott.
-Ugye tudod hogy nem vagyok kis gyerek.-mondtam
-A tegnap éjszakából ítélve hidd el biztosra tudom hogy nem vagy kislány.-mondta vigyorogva
-Harry-mondtam majd fejbe dobtam pirulva egy párnával
De ő csak nevetett,én viszont el gondolkoztam a tegnap estén,én nagyon élveztem az egészet sőt ennyire még semmit sem élveztem,de mi van ha ő nem így van ezzel.Mi van ha csak úgy tesz mintha nem lett volna rossz,közben pedig nagyon rossz volt neki.Ez olyan Harry-s lenne,hogy kedvességből azt mondja hogy jó volt.De mivan ha olyan rossz volt hogy sohasem karja majd csinálni...
-Min gondolkozol ennyire?-kérdezte ezzel félbeszakítva a gondolat menetemet.
-Semmin...biztos hülyeség.-mondtam legyintve
-Nem biztos nem az és engem érdekel min töröd ennyire a ki buksid.-mondta
-Csak a tegnap estéről gondolkodtam.-mondtam szégyenlősen.
-Mi van vele?Megbántad?-kérdezte kétségbeesetten.
-Nem dehogy.-vágtam rá határozottan.Erre azonnal megnyugodott.-Csak azon aggódom hogy lehet hogy neked nem volt jó.
-Miért gondolkodsz ilyeneken?-kérdezte meglepetten
-Csak azért mert nekem nincs sok tapasztalatom ilyen téren és lehet hogy elrontottam valamit.-sütöttem le a szemem
Harry felemelte a fejemet az államnál fogva ezzel arra kényszerítve hogy nézzek a szemébe.
-Először is a sex ösztönös dolog nem nagyon lehet elrontani.Másodszor nagyon jól csináltál mindent és nagyon élveztem az egészet,sőt talán ez volt életem legjobb éjszakája.-mondta mosolyogva
Annyira boldog lettem,hogy szó szerint éreztem a mellkasomba azt a bizonyos melegséget.A kaját félretolva a nyakába ugrottam és megcsókoltam.
Egy idő után elváltunk és csak feküdtünk és néztük egymást,meg én piszkáltam Harry göndör fürtjeit.
-Két óra múlva indul a repülőm.-mondtam csüggedten.
Harry közel húzott majd ránk hajtotta a takarót teljesen,úgy hogy semmi nem látszott ki belőlünk.
-Mit csinálsz?-kérdeztem kíváncsian
-Elbújok a külvilág elől hátha így nem kell semmit sem csinálnunk csak egész nap összebújva fekszünk.-mondta
-Ez roppant jó ötlet,de sajnos nem lehet és muszáj készülődnöm.-adtam puszit a szájára majd elindultam a fürdő felé.
Annyira szomorúan nézett rám,mint valami elhagyott kiskutya,olyan kis cuki volt.
-Van kedved segíteni?-kérdeztem a fürdő ajtajába állva.
-Mármint a fürdésben?-kérdezte nagyra nyílt szemekkel.
-Aha.-bólogattam.
-Hogy a francba ne!-mondta majd már ott is volt mellettem és húzott a zuhanykabin felé.
Mivel nem volt rajtunk ruha így azonnal beszállhattunk és engedhettük magunkra a vizet. Harry-nek hatalmas fürdőkabinja van.
Egy ideig csak élveztük ahogy a meleg víz végig folyik a testünkön,majd Harry háttal fordított majd tusfürdőt nyomott a kezébe és elkezdte mosni a hátamat.
Nagyon gyengéden masszírozta bele a hátamba,teljesen ellazultam.Utána jött a fenekem,amin jó sokáig elidőzött.
-Harry szerintem már elég tiszta a fenekem.-mondtam célozgatva
-Nem hiszem,szerintem még egyszer átmosom.-mondta huncutul.
Ezek után szembe fordított magával és elöl kezdett el mosdatni.Először a vállamat és a mellkasomat,nagyon,de tényleg nagyon alaposan a mosta meg.Aztán egyre lejjebb haladt és amikor elért a nemi szervemhez és ott mosott meg az intenzív érzés végett felnyögtem.
Miután Harry úgy vélte hogy tiszta vagyok,én voltam a soros hogy megmosdassam.
Én is háttal fordítottam,akárcsak ő engem és elkezdtem megmosni a hátát.Imádtam az apró kis kezeimmel simogatni az ő izmos hátát.Többször is végig vezettem rajta a kezem.Mikor kész voltam a hátával lejjebb vezettem a kezem és formás kis fenekét kezdtem el mosni,nagyon imádtam a fenekét,így hát jó sokáig mostam.
-És én tapizom a feneked.-mondta Harry
Erre rácsaptam szexi hátsójára,majd szembe fordítottam magammal és a mellkasát kezdtem mosni,miközben szemügyre vettem minden tetkóját,majd miután megmostam a mellkasát pár csókot hintettem rá.
A kezemet lejjebb vezettem majd óvatosan megfogtam férfiasságát,amire ő hangosan felsóhajtott.Elkezdtem rajta mozgatni a kezem mosdatás gyanánt.
Egy idő után Harry megfogta a csuklómat és elhúzta onnan.
-Hé,hé hagyd abba,mert ha tovább folytatod le fogod késni a géped.-mondta huncut mosollyal.
Megtöröltük egymást majd felöltöztem és elkezdtem megcsinálni a hajam meg a sminkem,de Harry ezt nem akarta nézni szóval addig lement a nappaliba tv-t nézni.
Míg készülődtem azon gondolkodtam hogy milyen szerencsés vagyok hogy rátaláltam Harry-re.Azok után ami történt azt hittem soha senki nem tudja megérinteni a szívemet,de aztán bumm megjelent Ő.A szívmelengető hatalmas mosolyával,az édes göndör tincseivel,a cuki gödröcskéivel,az irtó szexi fenekével.Egyszerűen levett a lábamról a humorával,a kedvességével és természetesen a hangjával.Már csak arra eszméltem rá hogy totálisan belé bolondultam.
Teljesen tele voltam érzelmekkel és nem bírtam tovább,muszáj volt megölelnem,így hát mindent félbehagyva leszaladtam a nappaliba és rávetettem magam majd megcsókoltam.
Éreztem hogy meglepődik de készségesen vissza csókolt és szorosan körém fogta a karját.
-Ezt miért kaptam?-kérdezte vidáman
-Azért mert levettél a lábamról.-bújtam hozzá.
-Na ennek örülök,végre nem csak te vettél le engem a lábamról.-mosolygott.
-Levettelek a lábadról?-kérdeztem vigyorogva.
-Persze már az első találkozásunknál.-mondta
-Tényleg?De hogyan?-kíváncsiskodtam mert komolyan érdekelt mert azt hittem hogy került mikor először találkoztunk.
-Először is te vagy az egyetlen lány aki képes csak úgy spontán elutazni a barátnőjével az ország másik felére,és utána beszökni egy tiltott helyre hogy neki örömet szerezz.Másodszor nem voltál őrült rajongó,és tökre hidegen hagyott a jelenlétem,ami nagyon feltüzelt.-mondta mosolyogva
Csókot nyomtam a szájára majd felhúztam a kanapéról.
-Gyere mert elkések.-húztam magam után.
-Jól van megyek már.-mondta majd elindultunk.
Az úton be sem állt a szánk,mindenféle hülyeségről beszéltünk.Nagyon élveztem hogy csak így felhőtlenül beszélgetünk.
Hamar megérkeztünk a reptérre,Harry egészen a kapuig kísért,ott csókolóztunk egy darabig,majd lassan indulnom kellett.
-Vigyázz magadra,hétvégén látjuk egymást,a koncerten.Elmegyek érted előtte.-ölelt magához szorosan
-Rendben,jó legyél,bár az lehetetlen.-nyomtam puszit a szájár a majd indultam de Harry utánam kiabált.
-Ash....... szeretlek.-mondta ki a SZÓT.
Teljesen leblokkolódtam,tudtam mit reagáljak hirtelen.Én is kedvelem Harry-t,nagyon is,de erre még nem állok készen,így a lehető legrosszabb szót mondtam.
-Köszönöm-mondtam majd megfordultam és elindultam a repülő felé,de azt még láttam hogy Harry milyen arcot vág.
Olyan arcot vágott mint akit pofon vágtak,remélem nem rontottam el mindent,bár az arcából ítélve,de valószínűleg elrontottam mindent.......










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése