2015. január 9., péntek

22

Egy hatalmas arénához érkeztünk,ahol már most rengetegen voltak pedig a koncertig még volt két óra.Mi behajtottunk egy sikátorba gondolom a hátsó bejárathoz megyünk be.
Mikor kiszálltunk gyorsan bementünk mielőtt észrevesznek.
-Na sikerült bejutni.-mondta mosolyogva
Most annyira vidám volt,ennek nagyon örültem és annak is hogy sikerült megbeszélnünk,és ez a dolog sem vert éket közénk.
-Harry,én szeretném inkább a néző térről nézni a koncertet.-mondtam kedvesen
-De miért?-kérdezte meglepetten
-Mert szeretnék a sok rajongó között lenni,hogy elmondhassam hogy én vagyok a legnagyobb és legszerencsésebb rajongód.-öleltem meg.
-Oh szóval már a rajongóm vagy?.-kérdezte vidáman
-Igen a legnagyobb,de ne szállj el.-löktem oldalba.
-Nem fogok elszállni,de boldog vagyok hogy a rajongóm vagy bár ez nem meglepő hiszen csodás vagyok.-mondta.
Már reagáltam volna is rá,de egy csókkal be fogta a számat,amit egyáltalán nem bántam.Mindig is úgy gondoltam hogy egy lány elhallgattatására ez a legjobb módszer.
-Biztos kintről akarod nézni?-kérdezte
Határozottan bólintottam.
-Oké akkor menj be az öltözőkhöz,addig én szerzek neked jegyet.-adott puszit a homlokomra.
Elindultam arra amerre Harry mutatott hogy az öltözők vannak,mentem egy darabig majd beleütköztem egy biztonsági őrbe,aki elzárta előlem az utat.
-Hová,hová kisasszony?-kérdezte
-Az öltözőkhöz megyek.-mondtam kedvesen.
-Azt sajna nem lehet.-mondta fa pofával
-De én vendég vagyok,Harry-vel jöttem.-mondtam még mindig kedvesen.
-Aha persze,én meg a mikulás vagyok.-nevetett ki az őr.
-Komolyan mondom.-válaszoltam most már idegesebben
-Kisasszony,tudja hogy egy nap hány ilyen hülyeséget kell végig hallgatnom az őrült rajongóktól,kérem szépen fáradjon ki és ne fárasszuk egymást-mondta lenézően az őr.
Na erre már tök ideges lettem,mi az hogy így lenéz és hogy így beszél velem.
-Nem megyek sehová-mondtam annyira határozottan amennyire csak tudtam.
-Akkor sajnos ki kell kísérnem.-mondta majd karon ragadott elég durván és elkezdett kifelé húzni.
Gyorsan kitéptem a karom az övéből és megpróbáltam elsurranni mellette és elfutni,de nem igazán jött össze,mivel amint át bújtam hatalmas karja alatt és elakartam kezdeni futni,megfogott a derekamnál,majd nagy meglepetésére fel tett a vállára. Pont úgy mintha csak egy zsák lennék.
-Tegyen le most!-sipítoztam és csapkodtam
-Sajnálom de ki  kell vinnem innen.-mondta keményen.
Én tovább kapálóztam és ütöttem a hátát,miközben követeltem hogy tegyen le,de ő mintha meg se hallotta és érezte volna csak cipelt tovább.
-Azonnal tegye le a barátnőmet mielőtt kirúgatom.-szólt határozottan Harry
Az őr azonnal le tett én meg gyorsan oda iszkoltam Harry-hez és hozzábújtam.
-Elnézést Mr.Styles nem tudtam hogy a barátnője.-szabadkozott az őr-Azt hittem hogy egy őrült rajongó.
-Bántott?-fordult hozzám Harry
-Nem dehogy csak a munkáját végezte.-vettem védelembe az őrt.
-Szerencséje hogy ilyen kedves barátnőm van,mert különben,már ki lenne rúgva.-mondta határozottan,majd elhúzott az öltözök felé.
-Milyen kis kemény itt valaki.-mondtam a szemöldököm húzogatva
Csak rám sandított ás mosolygott,majd mentünk tovább.
A többiek mind benn voltak valami fodrász szobába.
-Sziasztok srácok.-köszöntem belépve
-Sziiiaaaaa törppilla.-üvöltött Lou majd felugorva a székből ahol épp csinálták a frizuráját,oda futott majd megölet,felemelt és megpörgetett.
-Én is örülök neked.-mondtam nevetve.
-Úúúgy hiányoztál.-mondta
-Na most már itt vagyok szóval menj készülődni.-mondtam
Lehajtott fejjel visszakullogott,mindenki csak mosolygott rajta.
-Amúgy srácok én még mindig nem értem hogy jöttetek össze.-mondta Zayn az összekulcsolt kezünkre mutatva.
-Most nézz rám,ellenállhatatlan vagyok:- mondta Harry.
-Nem azt értem hogy Ash miért kell neked,de azt nem hogy Ash-nek Te miért kellesz?-poénkodott tovább Zayn
Csak jól kinevettük szegény Harry-t,de én oda bújtam hozzá és megcsókoltam,erre a nagy érett fiúk el kezdtek "HÚÚÚ "-ni.
-Na jó fiúk nekem most mennem kell-mondtam
-Hová mész?-kérdezte Niall
-A koncertetekre.-mondtam mosolyogva
-De miért nem a színfalak mögül nézed?-kérdezte Liam
-Elhatározta hogy ő onnan nézi,már én is próbáltam győzködni.-ölelt át Harry
A srácok csak forgatták a szemüket,majd Harry oda hívta a biztonsági őrt.
-Kérem kísérje kis az első sorba és a koncert után ide vissza,de semmi baja ne legyen és ne akarja kidobni.-mondta Harry szigorúan.
-Miért előbb ki akartak dobni?-kérdezte Lou röhögve.
-Igen,azt hitték őrült rajongó vagyok és mit tudom én el akartam lopni Harry alsógatyáját.-mondtam durcásan
-Ez hülyeség amúgy is oda adnám az alsóm.-mondta poénkodva Harry.
Oldalba böktem majd mentem volna az őrrel,de visszarántott és megcsókolt.
-Élvezd a koncertet.-mondta búcsúzóul.
Elindultam az őrrel aki az út folyamán vagy ezerszer bocsánatot kért és én ezerszer elmondtam hogy csak a munkáját végezte.Rájöttem arra is hogy a zord ijesztő külső mögött egész jó fej ember.
Bevezetett egészen oda ahol lennem kell de úgy hogy senki se lássa.
-Köszi George.-biccentettem neki
-Semmiség,majd jövök érted.-mondta és már el is tűnt.
Végig néztem az izgatott rajongókon és láttam mindegyikük arcán a boldogságot és hogy mennyire várják már a koncertet.Mindenféle korosztályban voltak emberek,rengetegen voltak.Már most betöltötte a teret az izgatott sikítozás.
Míg így nézelődtem egyszer csak kialudtak a fények és meghallottam a fiúk hangját de még nem láttam őket.
Bemutatkoztak,bár szerintem nem nagyon kellet.Nem ez az első koncertjük amin voltam de teljesen máshogy érzem magam és máshogy viszonyulok ehhez az egészhez.Már szeretem őket még a zenéjüket is és persze a pasim is fellép.ez még most is nagyon furcsa hogy a pasim.
Hirtelen meghallottam egy dalt és rögtön utána a srácokat is megpillantottam.
A szemem azonnal Harry-t kereste és ahogy láttam ő is engem.Elkezdtem neki integetni és mivel az első sorban álltam hamar kiszúrt és visszaintegetett és kacsintott egyet.
Az egész koncert fantasztikus volt,annyira fel vannak pörögve a színpadon a fiúk,hogy nem is találok szavakat.Látszik hogy ez az amit igazán szeretnek és amit jól tudnak csinálni.
Harry is olyan boldog és teljesen megőrül a színpadon.


Az egész konceret végig tomboltam és úgy éreztem amikor vége lett,mintha eszméletlen rövid lett volna az egész,közben három órát végig ugráltam és táncoltam.
Ahogy George ígérte tényleg amint vége lett jött is értem.
-Na milyen volt?-kérdezte
-Fenomenális,annyira tele vagyok energiával.-ujjongtam
George csak mosolygott én meg végig dumáltam az egész utat,az öltöző előtt pacsival váltunk el és mondta hogy reméli hogy majd találkozunk még.
Kopogás nélkül rontottam be.
-Hát ez eszméletlenül jó volt-lelkesedtem
Harry amint meglátott azonnal jött felém,és megcsókolt.Ez a csók tele volt szenvedéllyel.
Úgy látszik nem csak én vagyok fel spanolva.
-Örülök hogy tetszett.-mondta lihegve
Felnéztem majd félre toltam egy vizes tincset a hajából.
-Hé Hazza jöttök este a buliba?-kérdezte Zayn
-Szerintem én át megyek Ash-hez,hogy kicsit együtt legyünk-mondta mire én szorosan hozzá bújtam az se érdekelt hogy büdös és izzadt
-Milyen papucs vagy.-szólták le a fiúk.
-Nem vagyok puhány csak szeretnék egy kis időt tölteni a barátnőmmel.-mondta
-Csak hülyülünk,érezzétek jól magatokat.A reptéren találkozunk.-mondta Liam
Elköszöntünk mindenkitől majd kézen fogva elindultunk hozzám.....








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése