2014. november 23., vasárnap

1.

A nevem Ashley Morgen, 17 (majdnem 18!!!  még kell egy hónap) éves vagyok. Most költöztem New Yorkba, az új gimim miatt.Eddig Londonban éltem,de a szüleim végett ide költöztem a legjobb barátnőmhöz. Na jó nem teljesen igaz hogy a szüleim miatt.Ha őszinte akarok lenni akkor egy srác az oka, pontosabban a VOLT barátom. Kezdem az elején.
Tavaly a szüleim bejelentették Hogy New Yorkba költözünk,de én közöltem velük hogy én nem akarok menni.Nagy huzavona és kiabálás után beleegyeztek hogy maradjak,ha találok állást.Találtam is, egy modell cégnél ahol néha volt egy egy kisebb fotózásom.Na igen a fotózások,ott ismerkedtem meg a VOLT barátommal Ian-nel,aki nagyon kedves és aranyos volt,nála jobb barátot nem is kívánhattam volna és ráadásul eszméletlen sexy volt, szerelem volt első látásra. Minden nagyon jó volt amíg fel nem bukkant a régi nagy szerelme, párszor veszekedtünk miatta, de azt gondoltam hogy elég erős a kapcsolatunk (micsoda hülye és naiv voltam). Egyik reggel elmentem mert osztálykirándulásom volt, de félúton a suli fele rájöttem hogy otthon hagytam a pénztárcám így visszafordultam érte, a lakásba érve hallottam valami furcsa hangot,bementem és láttam hogy Ian a volt barátnőjével elég intim viszonyban az ágyban vannak. Azonnal összeszedtem a cuccom és az első géppel eljöttem a szüleimhez, akik persze előadtak a 'mi tudtuk hogy ez lesz' és a 'nekünk volt igazunk' szöveget.Egy hétig bírtam majd az én gyönyörű és persze szeleburdi barátnőmhöz költöztem aki még tavaly költözött ide.

Nagyon szeretek vele lakni talán a legjobb lakótárs a földön.Azt szeretem benne hogy bármi van ő vidáman és pozitívan áll a dologhoz.Ő aztán az az igazi csaj, imád vásárolni,sminkelni,pasikról dumálni de mellette állati intelligens. És persze eszméletlen gyönyörű is,mivel a suli mellett modellkedik.Úgy irigyelem mert annyit eszik mint valami szumó,mégis olyan vékony és csinos.
Szerencsére a barátnőm Emily is abba suliba jár ahova én, így segített beilleszkedni. Nagyon tetszik a suli,bár csak egy hónapja járok oda.Van egy srác akivel úgy érzem hogy alakul a dolog,de Emily nem kedveli szerinte meg fog bántani.Már több embertől is hallottam hogy ha azt mondanánk egy kukára hogy lány akkor még annak is udvarolna.
Most épp a szobámba ülök és próbálok tanulni a holnapi történelem dolgozatomra, de nem nagyon megy inkább elmennék valahová.
Emily pont ekkor ront be a szobámba.
-Csajszi készülj mert programunk van,utazunk........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése