2014. november 30., vasárnap

7,

Együtt elmentünk a reptérre,csak előbb felvettük Em-et és Niall-t. Az út most nem telt olyan vidáman mint szokott. Lou most is próbálta oldani a feszültséget, pár poénnal,kicsit sikerült neki de senki sem volt vidám.
A fiúk gépe hamarabb indult volna mint a miénk,de megbeszélték a magánpilótájukkal, hogy később induljanak mint mi, mert szeretnének elbúcsúzni tőlünk.
Egészen a kapuig elkísértek minket.Talán a legletörtebb Em volt.Neki ez a hétvége az álom hétvégéje volt,és tökre összehangolódtak Niall-al. Végig ölelgették egymást és csókolóztak,annyira aranyosak voltak.Remélem nem itt lesz a kapcsolatuk vége,Em azt nem bírná elviselni.reménytelenül romantikus és két másodperc alatt bele tud szeretni valakibe teljes mértékig.
-Örülök hogy megismertelek titeket.-mondta Liam és megölelt minket egyesével aztán Zayn is.
Niall odajött és megölelt azután rögtön ment vissza ölelgetni Em-et
-Jaj törppilla úgy fogsz hiányozni és megbeszéltük hogy tartjuk a kapcsolatot.-mondta majd szorosan megölelt és próbáltam olyan erősen szorítani hogy érezze menyire szeretem.
-Tartani fogjuk.-mondtam szipogva
Majd jött az utolsó ember akitől el kellet búcsúzkodnom,Harry.
Oda sétáltam elé,próbáltam mondani valami frappánsat de nem hogy semmi frappánsat nem tudtam mondani,de egyáltalán megszólalni se, így hát csak szorosan megöleltem,remélve hogy mindent amit nem tudtam elmondani beletettem ebbe az ölelésbe.
-Hiányozni fogsz-mondta Hazza.-Bejelöltelek minden közösségi oldalon és tessék itt a számom.-mondta és egy cetlit nyomott a kezembe.
Még utoljára megöleltem mindenkit majd elindultunk haza.
Amint leültünk Em-mel a helyünkre a gépen,oda fordultam hozzá.
-Köszönöm hogy rávettél erre az utazásra,nagyon jól éreztem magam.-mondtam majd hálásan megöleltem.
-Nekem mondod? ez volt életem legjobb hétvégéje. Niall annyira tökéletes.-mondta ábrándozva
-Tényleg mi van veletek? Összejöttetek?-kérdeztem kíváncsian
-Jaj olyan romantikus és édes és vicces és észbontóan sexy,és azt mondta hogy nagyon tetszem neki és szeretne velem még sokszor találkozni.-mesélte boldogan.
-Na ennek örülök, nagyon édesek vagytok és tudtam hogy leveszed a lábáról.Ahogy rád néz teljesen beléd zúgott.-mondtam nevetve.
-És mi van közted meg Harry között?-kíváncsiskodott.
-Semmi.Mi lenne?-értetlenkedtem.
-Ahogy egymásra néztek úgy érzem magam mint az általános iskolába amikor két ember totál oda van egymástól de mindegyik fél hogy a másik nem úgy érez ahogy ő.-oktatott ki.
-Dehogy is.Tökre rosszul látod a helyzetet,mi csak barátok vagyunk.-mondtam de éreztem hogy vörös az arcom.
-Oké ha te mondod.-vonta meg a vállát-De azért be kell vallanod hogy elég dögös,pont a te eseted az a tipikus megértetlen rossz fiú és egyben érzékeny lélek,akihez egy év kell mire megnyílik neked.Csupa bonyodalom.-mondta
-Igen tényleg állati dögös.-mosolyogtam és elképzeltem milyen sexy volt mikor este vizes hajjal kijött a fürdőből.
A repülő út további része csendben telt mindketten elvoltunk a saját gondolatainkkal.

*Két Héttel később*

Már egy hete visszatértünk a régi kerékvágásba.Suliba járunk és tanulunk ezerrel.Amíg elmentem az a pasi akivel azt hittem lesz valami összejött egy szőke csajjal akinek elől alig van haja és ráadásul annyi esze lehet mint egy tyúknak.De nagyon rosszul esett hogy egy,ismétlem EGY napra mentem el és amíg én azt hittem hogy lesz valami ő összejött egy csajjal.Bár mondták nekem hogy ne kezdjek vele mert ha azt mondanánk neki hogy a szék lány akkor annak is elkezdene udvarolni.
Épp a suli udvaron ülök és élvezem a napsugarait,amikor is a csaj akit utálok eltakarja előlem a napot.
-Szia Ash,milyen csini vagy ma-mondja nyalizva.
-Szia Dona,nem, nem adom meg a számod Lou-nak ma sem.-mondtam
Egy hete ez megy folyton kedvességeket mond,mert azt hiszi összehozom Lou-val. De ha egy kicsit is ismerné tudná hogy Lou totál nem vonzódna hozzá.
Amúgy Lou-val minden nap csetelünk. Annyira feldobja a napjaimat.
Sajnos Harry-vel nem nagyon beszéltem,egy kétszer rám írt de nem nagyon tudtam mit írjak és  ő se ezért a beszélgetés kimerül abban hogy "szia mizújs?" és ennyi.
Niall és Em állandóan beszélnek, teljesen elszakíthatatlanok.Totál imádják egymást.
A suliban az elején nagy volt a felhajtás hogy hogy lehet hogy találkoztunk a one directionnal,mert ugye az én drága barátnőm mindenkinek elmondta és megmutatta a közös képeket.De aztán le szálltak rólunk miután rájöttek hogy egyikőjüket se hozzuk össze bármelyik taggal.
Épp mentem fel a lépcsőn mikor Em csörtetett felém óriás vigyorral az arcán.
-Nem találod ki kivel beszéltem az előbb.-mondta
-Csak nem Niall-lal.- forgattam meg mosolyogva a szemem.
-De és el sem hiszed mit mondott.-lelkesedett.
Néztem rá és vártam hogy folytassa de szemlátomást azt várta hogy én találjam ki.
-Nem tudom.Na mit?-kérdeztem
-Azt hogy a hétvégét itt tölti New Yorkba.-mondta visítva és elkezdett ugrálni.
Áh nem néztek minket hülyének az emberek.
A szívem megugrott a hír hallatán. Talán, lehetséges hogy Harry is jön.
-És csak ő jön vagy jön más is?.-próbáltam puhatolózni
-Nem tudom nem említette.Miért?-kérdezte
-Csak úgy kérdeztem.-hazudtam
-Ja Lou miatt? Láttam mennyire jól összehaverkodtatok igazán jó fej srác.Úgy örülök hogy jóban vagytok.-lelkesedett.
-Igen miatta.Jó lett volna látni .-hazudtam ismét
-Lehet hogy jön de most megyek mert lekésem az órám -mondta majd el is sietett.
Én is elballagtam az utolsó órámra,amin a szemét srác mellett ülök.
Sikeresen végig szenvedtem,alig vártam hogy szabaduljak.Amikor vége lett én voltam az első aki ki ment a teremből.
Végig rohantam a folyosón,hogy végre ki jussak innen,de amikor a korlátokhoz értem és láttam hogy ki támaszkodik a korlátnak lefagytam és nem tudtam tovább menni........












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése