2014. november 27., csütörtök

4,

Louis karon ragadott majd elkezdett kirángatni Niall öltözőjéből.
-Gyere törppilla mutatom hol kapsz ruhát.-húzott.
-Törppilla?-vontam fel kérdően a szemöldökömet.
-Igen, mert olyan kis alacsony és cuki vagy.Legszívesebben folyton ölelgetnélek.-mondta hatalmas vigyorral.
Annyira állati cuki volt hogy nem bírtam nem mosolyogni.
A folyosó végén lévő szobába mentünk ahol két nő volt egy fiatalabb és egy idősebb.Mindkettő nagyon csinos volt.Gondolom ők a stylistok.
-Sziasztok tudnátok valami sexy buliba való ruhát adni a barátosnémnek?-kérdezte Lou.
-Persze aranyom ez a munkánk,ruhákat adunk, bár álltalában nektek fiúknak, de mázlitok van mert van nálunk pár új csini kollekció.-mosolygott az idősebbik nő.
-Akkor Ash fél óra és visszajövök érted.-mondta Lou majd ki szökdelt mint egy kislány.
-Mindig ilyen?-kérdeztem tőlük.
-Ha azt tudnád,teljesen ütődött mind az öt főleg Lou meg Harry,na ők teljesen kibírhatatlanok.Nem fizetnek meg minket eléggé- mondták nevetve
Harry, mint őrült? Ezt nehezen tudtam elképzelni,olyan kis csendes és zárkózottnak tűnik.
Elég hamar találtunk nekem ruhát mivel tényleg elég kicsike és vékony vagyok. A stylistok is mondták hogy modell alkatom van.El is meséltem nekik hogy dolgoztam egy nagyon keveset modellként.
Egy eléggé mini ruhát választottunk,az elején elég kényelmetlenül éreztem magam benne de Grace (az idősebb stylist) kitalálta hogy vegyek fel hozzá egy csini blézert és így már nagyon menő volt a szerelésem.

Megköszöntem nekik a munkájukat és azt hogy a hajamat is megcsinálták,majd mivel Lou nem jött elhatároztam hogy egyedül is visszatalálok.Hát az elején nem ment simán majd megtaláltam a NIALL feliratú  öltözőt.
Benyitottam és 4 srác volt benn (Lou,Zayn,Liam és Harry) akik éppen nagyon nevettek valamin,de amint megláttak elhallgattak és jó alaposan végig mértek.Nagyon elvörösödtem,hiszen mégis csak 4 pasi stíről.
-Huhha Ash... nagyon dögös vagy.-mondta Lou.
-Ööö..izé...köszi.-hebegtem.
Sajnos elkövettem azt a hibát hogy Harry-re néztem,aki még mindig engem bámult.Ő is átöltözött és állati jól nézett ki.
Szerencsére Em pont ekkor rontott be,már átöltözve, nyomában Niallal.És csak úgy sugárzott.

-Kész vagyok.Indulhatunk.-dalolta boldogan.
A többiek is feltápászkodtak majd elindultunk
Közös autóval,vagyis inkább kisbusszal mentünk.A szórakozó hely nem is volt olyan messze,így hamar odda értünk.
Amíg bementünk úgy vettem észre elég nehéz bekerülni,persze nem a One Direction-nak,minket azonnal sorban állás nélkül beengedtek. Belül a hely nagyon szép volt.Az egésznek a közepén egy hatalmas tánctér volt és persze a Dj. A terem szélén nagy kerek boxok ahova el lehetett vonulni beszélgetni és inni.
Kiválasztottunk egy jó nagy boxot ahová beültünk mindannyian.
-Ki mit kér inni?-kérdezte Zayn.
Mindenki felsorolta mit kér,én csak egy kólát kértem.
-Semmi alkohol?-kérdezte Lou
-Nem iszom.- válaszoltam
Megrántotta a vállát majd hozta az italokat.
Rengeteget hülyültünk és beszélgettünk,annyit nevettem hogy már fájt az oldalam. Egyedül Harry-vel nem beszéltem  sokat csak egy két mondatot.
Egyszer csak Em felrántott.
-Gyere Ash ez a kedvenc számom,táncoljunk.-és már vonszolt is a parkett felé.
Először nem nagyon lazultam el majd átadtam magam a ritmusnak és elkezdtem úgy igazán felszabadultan táncolni.Párszor láttam ahogy Harry néz ilyenkor elfordultam, mert zavarban voltam.
Egy félóra után teljesen elfáradtam és nagyon szomjas lettem,ezért elhatároztam hogy vissza megyek a többiekhez. Em-nek nem szóltam,mivel jól el volt Nial-lal, elég jól összemelegedtek tánc közben.
Már majdnem az asztalnál voltam amikor hallottam hogy valaki a nevemen szólít.
-Ash?.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése