2014. november 27., csütörtök

5,

-Ash?-hallottam a nevem
Megfordultam és egy olyan ember állt mellettem akire nem is gondoltam volna, egy régi ismerősöm akivel egyszer fotozkodtam.
Bruno Mars.

Amint tudatosult bennem hogy ki is áll előttem azonnal a nyakába vetettem magam.Ő rögtön viszonozta azt.
-Szia úgy örülök hogy találkoztunk.-mondtam őszintén.
Még régen megbeszéltük hogy találkozunk de sajna nem jött össze soha.
-Én is hogy hogy itt vagy?-érdeklődött-Amikor legutóbb láttalak akkor Londonban éltél.-mondta
-Hát igen most már New Yorkban élek.Ide egy koncert miatt jöttem a barátnőmmel...-ekkor esett le hogy nem is vagyok egyedül.Gyorsan oda fordultam a többiekhez akik értetlenül néztek ránk, gondolom nem értették honnan ismerem Bruno-t.
-Bruno ő a legjobb barátnőm Emily és ők a One Direction akiket már biztos ismersz-mutattam be őket.
-Nem még nem volt szerencsém találkozni velük. Nagyon örülök srácok, nagyon tisztelem a munkátokat.-mondta Bruno és kezet fogott velük.
Láttam a srácok arcán mennyire oda vannak hogy találkoztak vele és hogy meg is dicsérte őket.
-Mi is nagyon rajongunk érted.-mondta Liam
-Amúgy honnan ismeritek egymást?-kérdezte Em
-Még Londonban volt egy fotózásom egy albumhoz és Ash volt a modell.-mondta mosolyogva Bruno
-Te modellkedsz?-kérdezte Lou
-Már nem .-mondtam
-Tényleg Ash itt van a barátod is... hogy is hívják.. Ian?-kérdezte
Na eltalálta a fájó kérdést.
-Nem már nem vagyunk együtt, ezért költöztem New Yorkba.-mondtam
-Oh sajnálom,nagy barom lehet ha egy ilyen kincset elveszít.-mondta majd átölelt.
Ekkor nagy meglepetésemre Harry megszólalt.
-Emberek lassan indulni kell
-Oké.-mondták a többiek.
Gyorsan megadtam Bruno-nak az új telefon számom és megbeszéltük hogy New Yorkban találkozunk.
Az út felénél le esett hogy a szálloda ahol lakunk az ellenkező irányban van.
-Srácok, mi az ellenkező irányban szálltunk meg.-mondtam
-Tudjuk.-mondta Lou.
-Akkor miért nem arra megyünk?-kérdeztem értetlenkedve
-Azért mert nálunk a mi szállásunkon alszotok-mondta vigyorogva.
Mivel nem volt kedvem vitatkozni és búcsúzkodni sem ezért beletörődtem.
Mire megérkeztünk én elbóbiskoltam a kocsiba és Harry keltett fel.
-Ash megjöttünk.-simogatta a kezem
Egy hatalmas szállodában laktak és mint kiderült az épület legtetején laktak.
-Na szóval el kellene dönteni ki hol alszik.-mondta Liam.
-Em nálam alszik,már megbeszéltük.-mondta Niall
A barátnőm persze eszméletlen boldog volt.
-Akkor Ash nem sok választásod van,mivel én Zayn-nal lakom- mondta Lou- Szóval aludhatsz Liam-mel vagy Harry-vel.-mondta
-Harry-t ajánlom mivel Liam horkol.-mondta Lou nevetve.
Félve Harry-re néztem hogy mit szól hozzá hogy vele alszom.
De ő kedvesen rám mosolygott.
-Nyugodtan aludj nálam.-mondta
-Ezzel eldőlt,mindenki menjen aludni mert hulla vagyok, és Hazza nem rosszalkodj.-mondta Lou és úgy csinált mint amikor az anyukák megdorgálják a kis gyereküket.
Mindenki elvonult a saját szobájába, így mi is Harry-vel.
Az ő szobája gyönyörű volt. Ilyen szép szobát még nem is láttam.

Kínos csendben álltunk,mindkettőnknek kínos volt a helyzet.
-Ha szeretnél letusolni ott a fürdő és adok tiszta pólót és nadrágot.-törte meg a csendet.
-Köszönöm szépen-mondtam hálásan.
Elkezdett az egyik bőröndben kotorni és végül előhúzott egy fekete sima pólót és egy rövid gumis nadrágot.
Még egyszer megköszöntem majd elvonultam a fürdőbe. Gyorsan letusoltam majd felvettem a kapott ruhákat.Nem bírtam megállni hogy ne szagoljam meg őket.Eszméletlenül jó illatuk volt, az a tipikus sexy pasi illata volt.
Miután végeztem kimentem és láttam hogy Harry az ágynemű felét átvitte a kanapéra,mondván hogy ő ott fog aludni.
Mielőtt szóvá tehettem volna már be is ment a fürdőbe.
A megaláztatás hulláma cunamiként söpört rajtam végig.Nem hiszem el hogy a kényelmetlen kanapé is jobb annál mint hogy velem aludjon.Annyira mérges lettem hogy olyat tettem amire én sem számítottam.Megfogtam az ágyneműjét majd visszatettem az ágyra.Majd mint aki jól végezte dolgát be ültem az ágyba és betakaróztam és vártam hogy Harry mikor végez.Szerencsére nem kellett sokat várnom,mert pár perc múlva már ki is jött.
A kanapéra majd rám nézett értetlenül,de mielőtt mondhatott volna valamit én mondtam.
-Nem kell a kanapén aludnod,hisze ez a te szobád nem szeretnélek kitúrni,de ha nem szeretnél velem aludni akkor megyek én a kanapéra vagy átmegyek Liam-hez.-mondtam
Láttam a meglepődést Harry arcán.
-Jaj,dehogy. Csak azt hittem TE nem akarsz velem egy agyban aludni ezért gondoltam hogy neked ne legyen kényelmetlen lecuccoltam.-mondta mosolyogva.
Ezek hallatán megnyugodtam és nagyon hülyén éreztem magam hogy ilyeneket gondoltam róla.
Mikor elkezdett az ágy felé jönni csak akkor konstatáltam hogy nincs más rajta csak egy póló és egy alsó gatya.Anyám de jó feneke van.Észhez kell térnem vagy még a végén rávetem magam.
Bebújt mellém az ágyba majd lekapcsolta az utolsó égő villanyt is és szembe fordult velem.
-Amúgy csini rajtad a pizsim.-mondta mosolyogva
-Köszi.-mondtam elpirulva.
-Szerintem Em és Niall eléggé összemelegedtek.-mondta Haz.
-Hát igen Em nagyon boldog teljesen oda van érte.-mondtam
-Niall-t teljesen megbabonáztam, szerintem összefognak jönni.-mondta
-Remélem annyira aranyosak.-mondtam mosolyogva
-Én is remélem.-válaszolta
Pár percig csendben feküdtünk azt hittem Harry már el is aludt de nem.
-Ash kérdezhetek valamit?-kérdezte
-Persze.-mondtam habozás nélkül
-Miért hagytad abba a modellkedést, mert szerintem elég jól ment hisz szép vagy és elég sikeres is lehettél ha Brunoval fotózkodsz.
Egy kicsit haboztam hogy elmondja-e neki de aztán úgy döntöttem miért is ne hisz ez már csak a múlt.
-Tudod a fotósom volt a volt barátom aki megcsalt így ha fotóznak mindig ő jut eszembe és ez feltép egy csomó sebet.-mondtam
-Sajnálom.-mondta és éreztem hogy tényleg sajnálja.
-Ez már csak a múlt.-mondtam majd lehunytam a szemem hiszen már nagyon fáradt voltam.
Pár perc múlva már majdnem teljesen elaludtam,de még éreztem ahogy Harry elsöpri a hajam az arcomból és megsimogatja azt.
-Jó éjt Ash.-mondta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése