2014. november 29., szombat

6,

A beszűrődő napsugarak fényér ébredtem ahogy simogatják a bőröm és piszkálják a szemem hogy nyissam ki.Kinyitottam és észre vettem hogy egy szállodai szobában vagyok,először nem értettem majd megrohamoztak a tegnap emlékei.
Azonnal magam mellé kaptam a fejem, ahol is Harry feküdt.

Még mélyen aludt.Annyira aranyos volt legszívesebben hozzá bújtam volna,de nem lehetett, féltem hogy felkeltem.
Néztem még egy darabig, de aztán nem bírtam megállni hogy ne túrjak bele kicsit a hajába.
Sajna valószínű megérezte,mivel elkezdett mocorogni,majd lassan kinyitogatni a szemeit.
Amint kinyitotta a szemét a szemeink találkoztak majd elkezdtem önkéntelenül mosolyogni,erre persze ő is mosolygott.
-Szia.-köszöntem suttogva
-Szia, régóta fenn vagy?.-kérdezte majd nyújtózkodott egy nagyot.
-Nem most keltem én is fel-hazudtam.
Bólintott,ezek szerint nem tudta hogy én piszkáltam a haját vagy lehet egyáltalán nem is arra ébredt fel.
-Éhes vagy?-kérdezte
-Kicsit -mondtam
-Akkor szerzek kaját míg felöltözöl-mondta majd gyorsan magára kapott egy pólót és már indult is.-Sietek-mondta
Felöltöztem abba a ruhába amibe a koncertre mentem majd megfésülködtem és kicsit megigazítottam a sminkem és kész is voltam.
Lehet hogy egy kicsit őrülten fog hangzani,de eltettem a pólót amiben aludtam,de nem azért mert szeretek lopkodni,isten ments.Azért tettem el hogy legyen valami emlékem erről az estéről miután elmentem.
Harry még mindig nem jött vissza így leültem az ablak előtti fotelba és néztem az elképesztő kilátást.
Annyira nem akarom hogy vége legyen ennek a napnak,mert tudom hogy a végén olyan lesz az egész mintha meg sem történt volna és nem akarom elveszíteni az új barátaimat és persze Harry-t,aki valami külön kategória,de még én sem tudom milyen.
Ezeken gondoltam amikor Harry vissza jött egy hatalmas tál kajával.
Én csak néztem rá nagy szemekkel.
-Őő nem tudtam mit szeretsz,így hoztam egy csomó mindent.-magyarázkodott.
-Köszönöm.-mondtam hálásan mosolyogva
Leültünk a szobába lévő asztalhoz és elkezdtünk enni.
-Mikor mentek vissza New Yorkba?-kérdezte
-Ma délután.-mondtam csüggedten.
-Kár, lóghattunk volna még egy kicsit együtt.--mondta ő is bánatosan
Én nagyon megörültem hogy még szeretne velem lenni,mondani is akartam hogy én is sajnálom hogy nem lehet,amikor Louis rontott be a szobába.
-Jóóóó reggelt.-üvöltötte
-Szia Lou.-köszöntem neki nevetve
De ő csak tágra nyílt szemekkel nézett minket aztán a be vetetlen ágyat.
-Ti lefeküdtetek?-kérdezte üvöltve Louis.
Harry félrenyelte amit éppen ivott és én meg fülig elvörösödtem.
-Nem,ezt honnan szedted?-kérdezte Harry
-Hát egy ágyba aludtatok.-magyarázta
-Igen,mivel nem akartam hogy szegény Harry a kanapén aludjon,így együtt aludtunk de nem történt semmi.-magyaráztam el a helyzetet.
-Jaaaa,bocsi srácok.Én magamból indultam ki,mivel én ha egy ilyen dögös csajjal aludtam volna tuti nem csak alszunk-magyarázta nevetve
Harry csak szúrósan nézett én meg elpirultam, ismét, erről valahogy le kéne szoknom.
-Sziasztok, nem csinálunk valamit mielőtt vissza kéne indulnunk?-jött be Liam.
-De az jó lenne.-mondtam azonnal
-Most jövök Niall-tól és Em-től ők nem jönnek.Eléggé össze vannak melegedve.-magyarázta Zayn,miután ő is csatlakozott.
-Szerintem is menjünk-mondta Harry-Hová menjünk?-kérdezte
-Szerintem döntsön Ash,mint kis társaságunk egyetlen női tagja.-mondta Lou.
A többiek helyeslően bólogattak.Ok szóval én döntök. Mi a francot csináljak 4 sráccal.
-Van kedvetek vidámparkba vagy bowllingozni menni ?-kérdeztem, mivel nem jutott eszembe más program amit a fiúk és én is élveznék.
-Vidámpark.-vágták rá szinte egyszerre.
Reggeli után felkerekedtünk és elindultunk két kocsival. Harry,Liam Niall És Zayn volt az egyik kocsiba ők azonnal a vidámpark felé vették az útjukat.Én meg Louis a szállodához mentünk ahol megszálltam hogy át tudjak öltözni valami tiszta és kényelmes ruhába.
Az egész utat végig röhögtük Lou-val. Nagyon jól éreztem magam.Mikor már a vidám parkba értünk,elkezdtünk komolyabban is beszélni.
-Törppilla úgy sajnálom hogy már nem Londonban élsz, mert akkor rengeteget tudtunk volna talizni.-mondta csüggedten.
-Most én is sajnálom,de nehéz lett volna ott  maradnom.De remélem így is néha beszélünk,vagy ha esetleg miután felszállunk a gépre és soha nem beszélünk többet,akkor is emlékezni fogsz rám,mert én tuti nem felejtem el a Hülye fejed.-mondtam mosolyogva bár kicsit szomorú voltam hogy lehet a mai nap után nem látom többet.
-Dehogy nem beszélünk,ne legyél buta.Nem tudsz te ilyen könnyen megszabadulni tőlem.-mondta majd szorosan megölelt.
Ekkor valaki elkezdett köhécselni. Elhúzódzkodunk egymástól és láttuk ahogy a fiúk minket néznek és Harry volt aki köhécselt.
-Sziasztok-mondtam kínosan
-Mivel kezdjünk.-kérdezte Lou a többiektől terelve a témát.
Látszólag sikerült is neki,mivel a fiúk azonnal elkezdtek veszekedni hogy mivel kezdjenek,kivétel Harry.
Ő még mindig engem figyelt és nem láttam az arcán azt a kisfiús mosolyt amit úgy imádok.
-Harry van kedved felülni velem az óriáskerékre.-kérdeztem kedvesen
-Menjünk.-mondta nem túl lelkesen.
Elköszöntünk a fiúktól,akik nem nagyon foglalkoztak velünk,mivel teljesen megbabonázta őket a sok játék,úgy viselkedtek mint a gyerekek.
Harry-vel elsétáltunk az óriáskerékhez majd beültünk egy kettes boxba. Sajnos végig csendbe voltunk,de végig úgy éreztem hogy meg kell magyaráznom az előbbi helyzetet.
-Előbb Lou-val nem volt semmi,csak megbeszéltük hogy tartani fogjuk a kapcsolatot.-magyarázkodtam.
Harry rám nézett úgy láttam mintha kicsit enyhült volna a feszültség köztünk.
-Igazán nem tartozik rám hogy mi van köztetek.-mondta
-Semmi nincs, olyan mintha a tesóm lenne,csak mondom.-magyaráztam.
-Oké,de mondom semmi közöm hozzá.-mondta most már mosolyogva
A nap további része nagyon jól telt rengeteget hülyültem a fiúkkal,bár ismét nem beszéltem annyit Harry-vel amennyit szerettem volna.
Ebéd után elindultunk felvenni Em-et aztán a fiúk kikísértek minket a reptérre.....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése