2014. november 23., vasárnap

2,

-Hová megyünk?-értetlenkedtem
Bár már megtanulhattam volna, hogy Emily elég spontán él az se lepne ha közölné hogy Kínába megyünk.
-Nyertem két koncert jegyet a kedvenc bandám koncertjére. A koncert ma lesz.-lelkesedett
Szökdécselt mind valami kislány aki kapott egy pónit.
-És hol lesz pontosan a koncert?-érdeklődtem félve
-Los Angelesbe-rikkantott.
Az állam is leesett.Vasárnap délután akar elrángatni Los Angelesbe?
-Na nem,nem megyünk sehová.-mondtam
Láttam hogy kezd lecsüggedni.
-Sajnos nincs más választásod mivel már megrendeltem a repülő jegyeket.-mondta most már széles mosollyal az arcán.
-Te aztán egy alattomos bestia vagy-mondtam tetetett sértődéssel.
Erre ő csak hozzám vágott egy párnát.
-Na kezdj öltözni a gép egy óra múlva indul-mosolygott és már el is szaladt készülődni.
Én még utána ordítottam.
-Amúgy milyen koncertre megyünk?
-One Direction.-mondta áhitattal
Tudtam hogy Emily imádja őket,állandóan az ő számaikat hallgatja és énekli ordítva.Ráadásul tele van a szobája szöke ír srác képeivel, azt hiszem Nial, ez a neve. Em teljesen bele van szerelmesedve.Nekem nincs különösebb bajom a bandával,de nem mondom magam rajongónak,ismerem a dalaikat, de ha az egyikük elsétálna mellettem az utcán nem ismerném fel.Persze a barátnőm előtt majd nagyon lelkes leszek hiszen már ezer éve el akar menni a koncertjükre és én nem fogom elrontani a nagy napját.
Végre én is elkezdtem öltözni,először nem tudtam mit vegyek fel de aztán eldöntöttem hogy csini leszek de nem fogok kiöltözni nagyon. Ez csak egy koncert...


A taxis értünk jött, persze Em nagyon kicsípte magát persze csak természetesen,de ha összefut az ír manójával annak tuti leesik az álla és szerintem ezzel Emily is tisztába van.
A repülő út simán ment, Em úgy látszik mindent rendesen kifundált még szállást is szerzett.Vajon mióta tervezgeti ezt az egészet?
Gyorsan lepakoltuk a cuccainkat a szálláson és már indultunk is a koncertre.
Mire odaértünk már hatalmas sor volt,de Em-et ez nem zavarta előre ment a biztonsági őrhöz és megmutatta a Vip??? jegyünket és már mehettünk is.
-Honnan van Vip jegyed? Azt nem lehet csak úgy nyerni.-mondtam
-Na jó az egyik fotózásomra kaptam.-mosolygott
Láttam hogy már nagyon izgatott.A koncert hamarosan el is kezdődött. Meglepően élveztem az egészet legjobban a göndör hajú srác mély dörmögő hangja tetszett. Emilyről nem is beszélve végig üvöltötte az egész koncertet, tuti be fog rekedni.Majd meghalt amikor a  szőke ír manó rákacsintott.
Mikor vége lett a koncertnek elkezdtem kifelé menni de Emily visszarángatott. Értetlenül néztem hogy hová hurcibál míg meg nem láttam a feliratot.CSAK FELLÉPŐK,IDEGENEKNEK BELÉPNI TILOS.
Ekkor jöttem rá hogy a színfalak mögé rángat,azonnal megtorpantam.
-Em nagy bajba fogunk keveredni ha bemegyünk.-mondtam
-Kérlek Ash muszáj vele találkoznom, ez az álmom,kérlek szépen-könyörgött kutya szemekkel.
Jajj úgy utálom hogy nem tudok neki nemet mondani.
-Jó de gyorsan és nehogy elkapjanak.-egyeztem bele.
Elbújtunk az ajtó közelébe addig amíg az őr figyel,és amint nem figyelt besurrantunk mint valami kémek.
Egy hosszú folyosóra lyukadtunk ki.
-És most merre?-kérdeztem suttogva Emily-t,  nehogy meghalljon minket valaki.
-Egyenesen-mondta határozottan.
Így hát mentünk egyenesen tovább a folyóson, annyira be voltam tojva hogy lebukunk és megyünk a sitre hogy végig remegtem.
Az egyik kanyarnál ép fordulok be amikor meglátom hogy ott egy őr szerencsére időben fordulok meg és nem vesz észre de hallom hogy elkezd felénk jönni így gyorsan belököm Em-et és magamat a legközelebbi ajtón.
Fellélegezve veszem tudomásul hogy nem buktunk le,de észre veszem hogy Em kővé dermedve áll mellettem, és néz valamit.
Így hát én is megnézem mit néz.
Hát én is kellőképpen meglepődök azon amit vagy inkább akit látok.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése