2014. november 24., hétfő

3,

Felnéztem és a szőke ír manó nézett velünk szembe mosolyogva.

-Sziasztok lányok.-köszönt vidáman
Na az én drága barátnőmnek se kellett több rögtön megjött a hangja.
-Szia Emily vagyok és hatalmas rajongód vagyok.-mondta majd oda rohant hozzá és csak úgy a nyakába vetette magát.Én csak ott néztem, de persze a srác azonnal viszonozta az ölelést.
-Ezt örömmel hallom.-mosolygott.
-Szia én Ashley vagyok.- mondtam
-Szia.-köszönt udvariasan de látszott hogy az én gyönyörű barátnőm foglalja le teljesen a figyelmét.
Ekkor valaki kopogott, a biztonsági őr aki elől befutottunk.
-Elnézést uram de ezek a lányok zavarják? Ki kísérjem őket?-tudakolta az őr és közben szúrós szemmel méregetett minket.
Láttam hogy Em arcán kezd uralkodni a kétségbeesés.
-Dehogy is, ők a vendégeim és kicsit sem szeretném hogyha elmennének.-mondta mosolyogva
E közben az őrre néztem de éreztem hogy a szavait Em-hez intézte.
Az őr még egy mogorva pillantást vetett ránk majd kiment.
-Nagyon köszi hogy maradhatunk-ölelte meg újra a srácot Em.
-Ne butáskodj,örülök hogy itt vagytok.Megkínálhatlak titeket valamivel?-kérdezte
-Nem köszönjük,de megtennéd hogy aláíród nekem ezt?-tartott felé egy posztert Em.
Niall azonnal alá írta.
-Sőt gyere csináljunk egy képet is.-mondta
Em el volt ragadtatva, a kezembe adta a mobilt és pózoltak egy sort.
Leültünk a fotelekbe és beszéltünk amikor két srác rontott be az ajtón. Egy barna hosszabb dús hajú és egy fekete hajú srác.
-Niall oda adnád a.......-meglepődve konstatálták hogy nincs egyedül.
-Srácok ő Ashley és Emily.-mutatott be minket.
-Sziasztok -köszönt a két srác vidáman.
-Én Zayn vagyok ő pedig Louis-mutatkozott be a fekete hajú srác
-Tudom-mondta Em, majd őket is megölelte én is követtem a példáját.
-Huu de jó illatod van.-mondta Louis.
-Öhhh... köszi.-mondtam zavartan.
Ők is leültek közénk majd egy másik fiú is bejött.Egy izmos barna hajú.Ő is  bemutatkozott,Liam.
-És mi járatban erre?-kérdezte tőlem Liam.
-Em kapott két jegyet a modell ügynökségétől és eljöttünk New York-ból, a koncert után pedig Em közölte velem hogy addig nem megyünk el míg nem találkozik veletek így be osontunk és ide menekültünk a biztonsági őr elől.-fejeztem be a mesét.
-Te modell vagy?.-kérdezte Niall Em-től.
-Igen, de csak a suli mellett.
-Hány évesek vagytok-kérdezte Zayn.
-Em 18 én 17 még két hétig-válaszoltam mosolyogva.
Beszélgettünk még egy jó darabig,rájöttem hogy ezek a srácok eszméletlen jó fejek és tök jól lehet velük hülyülni.Legjobban talán Liam-mel és Louis-sal jövök ki.
Egyszer csak nyílt az ajtó és egy eszméletlen helyes göndör hajú srác jött be.A lélegzetem is elállt, állati helyes volt és hirtelen késztetést éreztem hogy beletúrjak dús göndör hajába.

-Harry végre te is megjöttél.-mondta Lou.-Ő itt Em és Ash, az új spanjaink-ölelgetett meg Lou.
-Sziasztok- köszönt Harry mosolyogva majd megölelt minket.Talán kicsit többet időztem a karjába mint kellet volna.
-Csak azt akartam kérdezni,hogy megyünk-e az After partyra?-kérdezte
-Még szép hogy megyünk-mondta Niall-Ti is jöttök?-fordult felénk.
-Naná-válaszolta Em.
-Nem hiszem hogy jó ötlet,nincs is ruhánk-mondtam
-Nem baj majd a stylistunk ad nektek.-mondta Zayn.
-Nem is tudom....-mondtam
-Naaa kéérlek, gyeeeree-könyörgött Lou.
Az arcát nézve nem tudtam nemet mondani.
-Na jóó.....-egyeztem bele



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése