2014. november 30., vasárnap

8,

Csak bámultam az előttem álló személyt és meg se tudtam szólalni, egyszerűen nem tudtam mit reagáljak, egészen addig ameddig rám nem mosolygott.
Nem én irányítottam a lábaimat de önállóan elindultak felé és a nyakába vetettem magam és megöleltem.
-Ash hiányoztál-mondta azon a sexy mély hangján.
-Harry, hogy kerülsz ide.-kérdeztem elhaló hangon.-Nem mintha nem örülnék.- mondtam elkeseredett arcát látva.
-Niall-lal jöttem.El kell vinnem Em-et egy meglepi helyre.-magyarázta.
Kicsit csalódott voltam,mert mélyen legbelül azt reméltem hogy miattam van itt.
-Oh értem.-mondtam csalódottan
-Ha van kedved elkísérhetsz és utána ehetünk valamit-mondta
Azonnal felvidultam és természetes igent mondtam.
Ekkor Em is megjelent.
-Szia Harry.Te mit csinálsz itt?-kérdezte döbbenten
-El kell vigyelek egy meglepi helyre ahol Niall vár-mondta Harry az ellenállhatatlan mosolyával.
-Oké hozom a cuccom és már mehetünk is -mondta és már rohant is boldogan
Harry-vel csak nevettünk együtt.olyan eszméletlen boldog volt,hogy eljött hozzá ilyen gyorsan.
-Nagyon aranyosak .-mondta Harry.
Válaszolni akartam hogy szerintem is,de akkor megláttam a srácot aki átvert és próbáltam úgy állni hogy Harry eltakarjon.Ez persze neki is feltűnt.
-Ash mi a fenét csinálsz?.-kérdezte nevetve
-Próbálok elbújni.-mondtam
-Ah értem és ki elől?-érdeklődött.
-Az elől a srác elől akivel azt hittem hogy összejövünk,de amíg nem voltam itt egy napig összejött egy szőke tyúk agyú libával.-mondtam
-Mekkora szemét.-mondta együtt érzően
Sajna nem sikerült elbújnom,mivel a srác akinek a neve Peter épp felénk tartott.
-Szia Ash  cica, mi a helyzet van kedved átjönni délután,lepattintottam a barátnőmet és tudom mennyire szeretsz összebújni a kanapén.-mondta kacéran.
-Köszi nem.-mondtam nyersen, de nagyon szarul esett hogy konkrétan ócska ki ribinek állított be, ráadásul Harry előtt.
De Harry csak átkarolta a vállamat és elkezdett a kijárat felé húzni,de Peter a karomnál fogva durván visszarántott. Harry megfogta a kezét és leemelte rólam aztán a háta mögé csavarta a kezét és a falhoz nyomta.
-Ha még egyszer hozzányúlsz vagy csak ránézel eltöröm a végtagjaidat .-mondta majd elengedte.
Karon fogott majd kivezetett a kocsihoz ahol kinyitotta nekem az ajtót majd ő is beült.
-Jól vagy?.-kérdezte és megsimította a karomat.
Bólintottam majd megfogtam a kezét.
-Köszönöm amit értem tettél.-mondtam hálásan
-Semmiség de ha még egyszer hozzád nyúl komolyan eltöröm a kezét.-mondta idegesen.
Én csak mosolyogtam azon hogy mennyire aranyos hogy törődik velem.
Végre Em is megjött,így indulhattunk a meglepi helyre.
Em nagyon idegesítő volt,egész úton zaklatott hogy nem tudom-e mi lesz a meglepi.Én ezerszer elmondtam neki hogy fogalmam sincs az egészről ő akkor is faggatott. Harry persze csak nevetett rajtunk.
-Megjöttünk .-mondta Harry fél óra utazás után.
-Végre.-pattant ki a kocsiból Em.
-Elkísérem öt perc és itt vagyok.- mondta majd ő is elment.
Annyira jó hogy vele töltöm az egész délutánt kíváncsi vagyok mit akar csinálni.Ezen gondolkodtam és már vissza is jött.
-Éhes vagy?.-kérdezte
-Nem nagyon-vallottam be, bár kicsit féltem hogy akkor most haza visz.
-Én se nagyon.-mondta mosolyogva majd már indultunk is.
-Hová megyünk?.-kérdeztem
-Majd meglátod.-mondta mosolyogva
-Sokat el hozzá utazni.-puhatolóztam
-Nem fogod kitalálni, és én se  mondok semmit.-nevetett
Szerettem amikor Harry mosolyog,ilyenkor olyan gondtalannak tűnik és imádom a kis gödröcskéket az arcán.Szemlátomást észrevette hogy bámulom.
-Mit nézel rajtam annyira? Maszatos az arcom?-kérdezte és elkezdte törölgetni.
-Nem dehogy.-nevettem-Csak azt néztem hogy milyen aranyosak a gödröcskéid mikor mosolyogsz-vallottam be neki.
Erre elkezdett nevetni és elpirult.
-Megjöttünk.-mondta mosolyogva
Körülnéztem és egy park előtt parkoltunk le,kinyitotta nekem az ajtót és elkezdtünk sétálni.
-Kérsz fagyit?-kérdezte kedvesen
-Igen-mosolyogtam
Vett két csoki fagyit majd elsétáltunk egy eldugott padig,mivel még mindig ő Harry Styles a One Directinból és nem sétálgathat csak úgy.
Leültünk és én felé fordultam.
-Mesélj magadról valamit,nem tudok rólad semmit.-mondtam
Erre elkezdett mosolyogni.
-Mi az?-nem értettem mi ezen olyan vicces.
-Tudod nem gyakran találkozok olyannal,aki nem tud rólam semmit.Jó ez most elég nagyképűen hangzott.-nevetett és én vele nevettem.-Csak tudod mindenki Harry-t akarja megismerni a One Directionból és nem engem Harry-t az embert..-mondta letörten.
El se tudom képzelni milyen rossz lehet neki,hogy körül van véve olyan emberekkel akik csak azért vannak vele mert híres és nem is ismerik az igazi énjét.
-Én nem Harry-t a One Directionból akarom megismerni,hanem Harry-t akivel az óriás keréken ültem.-mondtam neki mosolyogva.
-Hát jó,szeretek zenélni de ezt gondolom tudtad,mivel egy bandában játszom,imádok a srácokkal bármilyen közös programot csinálni.-mondta
-Mi a legjobb abba hogy énekelsz?-kérdeztem
-Mindenki azt mondja aki nem ismer hogy a nők a sok rajongó,pedig nem.Az a legjobb hogy dalba foglalhatom az érzéseimet és elénekelhetem őket,ha bánatos vagyok akkor dalokat írok így kiadom magamból a rosszat.-fejezte be.
-Megértelek én is szoktam írni,bár én inkább ilyen napló szerűt de ha bánt valami oda írom le és ebbe menekülök ha baj van az életemben.-magyaráztam.
-Most mesélj valamit te.Mi van a családoddal?-kérdezte
-Hát nem jövök velük jól ki,már egy éve külön élek tőlük.-mondtam.
-Hogy-hogy?-kérdezte kíváncsian
-Mondjuk úgy hogy nem jövök túl jól ki az anyámmal,mivel ő akarja irányítani az életemet és nem bírja felfogni hogy már nem vagyok tíz éves.Azt mondta választhatok hogy a szabályai szerint élek vagy elköltözök,és elköltöztem.-mondtam.-A te családoddal mi van?-érdeklődtem
-A szüleim amikor kicsi voltam elváltak az apám lelépet és egészen addig nem is keresett míg híres nem lettem,de persze én elküldtem.Az anyukámmal nagyon jól kijövök csak alig látom a fellépések miatt,ez nagyon bánt.Bár kaptam négy tesót.-mondta mosolyogva.
-Na az jó.A srácok nagyon jó fejek bírom őket nagyon-mondtam
Lassan elindultunk visszafelé.Útközben elmondott még pár infót a régi sulijával kapcsolatban hogy milyen rossz diák volt és én is meséltem neki a sulimról.
Az volt a legjobb hogy rengeteget nevettünk.
Megállt a lakás előtt majd rám nézett.
-Nagyon jól éreztem  magam,jó volt olyannal lenni akit tényleg én érdeklek nem a hírnevem.-mondta őszintén.
-Én is jól éreztem magam,rég nevettem ennyit.-mondtam
Már szálltam volna ki amikor Harry megszólalt.
-Ash van kedved holnap elmenni valahová?-kérdezte reménykedve
-De, persze menjünk.- mondtam boldogan
Oda hajoltam hozzá és adtam egy puszit az arcára majd mosolyogva kiszálltam.
Gyorsan letusoltam,majd felvettem a pólót amit még Harry-től szedtem és bebújtam az ágyba és elaludtam.....








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése