2014. december 27., szombat

19

Hamar egy hatalmas házhoz értünk,gondolom ez Harry háza mivel távirányító segítségével nyitotta ki a kaput.
Beparkoltunk a kertbe és bementünk a házba.
Ha azt hittem kívülről  hogy a ház nagy akkor nagyot tévedtem,mert ez a ház nem nagy hanem hatalmas volt,csak tátott szájjal bámultam.Vagy három emeletes volt és nagyon modern az egész,talán az tetszett benne legjobban hogy nagyon tágas és rengeteg ablak van benne,így rengeteg fény bejön nappal.
-Tetszik?-kérdezte Harry mögém lépve és átkarolta hátulról a derekamat.
-Hogy tetszik-e?Harry ez a ház gyönyörű.-mondtam.
-Köszönöm,bár nem használnám a gyönyörű jelzőt akkor mikor te is itt vagy,hisz a te gyönyörűséged nem fogható egy házéhoz sem.-csókolta meg a hajam.
Szembe fordultam vele majd a nyakába csimpaszkodva megcsókoltam. Miután szétváltunk kézen fogott és az emelet felé vettük az  irányt.
Útközben rengeteg képet láttam a falon.Leginkább a srácok voltak rajta,de akadt olyan is amin a testvérével vagy az anyukájával van.Mindegyiken nagyon boldognak látszik,remélem egyszer a mi közös képünk is kikerül erre a falra.
Bementünk a halószobába,ez egy szép de egyszerű szoba volt.Volt benne egy hatalmas francia ágy ami nagyon tetszett és a szobából nyílt egy erkély .
Hátra néztem és láttam hogy Harry az ágyon ül és nagyon fáradtnak látszott.Most nem láttam rajta azt a kisfiús vidámságot amit úgy imádtam benne.
-Fáradt vagy?-kérdeztem
-Igen,nagyon kimerültem az utóbbi napokban.-mondta
Annyira rossz volt így összetörten és fáradtan látni,és nem is akartam szóval tennem kell valamit.
Lassan közelebb sétáltam hozzá és beálltam a két lába közé és lágyan megcsókoltam.Ő azonnal viszonozta a csókot és a derekamnál fogva közelebb húzott magához és úgy csókolt.Ez a csók most más volt,ez nem az az őrjítő futótűz volt,hanem ez inkább olyan volt mintha forró láva csordogálna bennem.Nem azt mondom hogy rossz volt hanem azt hogy más,de jó nagyon is jó.
Beletúrtam a hajába miközben beleültem az ölébe,de a csókot nem szakítottam félbe egy másodpercre sem.
A nyelvemmel lágyan simogattam az ő nyelvét.Sajnos levegő hiánya miatt el kellett válnunk,de nem bántam apró puszit nyomtam a szájára majd az arcára és így haladtam egészen a nyakáig,ahol most már csókokat leheltem rá majd óvatosan megharaptam a fülcimpáját,aminek hatására Harry élesen beszívta a levegőt.
-Ash ez...-akart tiltakozni,de nem engedtem neki mert megcsókoltam.
A csók után lemásztam róla,majd végig a szemébe nézve levettem a pulcsimat majd levettem a pólómat(közben nagyon imádkoztam hogy nehogy beakadjon a fejem vagy a hajam)
Harry a száját rágcsálva figyelte a mozdulatot és le sem vette rólam a szemét,ez nagyon hízelgő volt,meg is jött tőle a bátorságom.
Szép lassan Harry-t kikerülve rámásztam az ágyra,de nem feküdtem rá hanem,mutattam neki hogy ő tegye.
Azonnal le is feküdt mellém az ágyra. Ráültem lovagló ülésben,de előtte lassú mozdulatokkal lehúztam a nadrágomat,így már csak egy szál fehérneműben voltam.
Amint ráültem,rögtön megcsókoltam,ez a csók már sokkal szenvedélyesebb volt mint az előbbi de ez is tele volt érzelemmel.
Harry a kezét végig vezette testem minden egyes apró részletén,a fenekem időzött a legtöbbet.
Ő is felült így egy vonalban volt a fejünk.Kihasználva az alkalmat lehúztam róla a pólóját,majd vissza löktem őt fekvő helyzetbe.
Elém terült  tetkókkal díszített felső teste,a nyakától kezdve végig csókoltam minden egyes tetovlását.
Amint a nadrágja széléhez értem,visszarántott magához egy csókra majd fordított a helyzeten,így én kerültem alulra.
Először végig csókolta a nyakamat majd óvatosan,de határozottan kikapcsolta a melltartómat,majd megszabadított tőle.Így teljes hozzáférése volt az egész felső tetemhez,amit ki is használt.
Amint hozzáért a mellemhez hangosan felsóhajtottam,hát amikor a szájával és a nyelvével ért hozzá,szabályosan felnyögtem.
Kicsit furcsa volt hogy egy srác fogdos és egyéb dolgokat csinál...,mivel eddig csak egy sráccal voltam úgy...De meglepő,módon nem is voltam szégyenlős előtte.
A mellem kényeztetése után visszatért a számhoz. Beletúrtam a hajába majd a kezemet végig vezettem izmos hátán majd becsúsztattam apró kacsómat a farzsebébe,ezzel megfogva irtó szexi fenekét.
Ennek hatására belemosolygott a csókunkba.
-Tudtam hogy imádod.-mondta a fenekére utalva.Rögtön elhallgattattam egy csókkal,majd a kezem tovább vándorolt és megpróbáltam kikapcsolni a nadrágját de nem sikerült,ezen kénytelen voltam nevetni,hogy milyen ügyetlen vagyok.
-Hát ezt még gyakorolnom kell.-mondtam
-Ne félj rengetegszer leveheted rólam a nadrágot-mondta huncut vigyorral az arcán majd levette a nadrágját.
Nem tért vissza a számhoz,hanem a hasamat kezdte el puszilgatni majd végig húzta a nyelvét az oldalamon egészen a nyakamig,ez a tette szinte teljesen megőrjített.
Ismét vissza tért a hasam aljához,majd kérdően nézett rám,engedélyt kért hogy levegye az utolsó takaró ruhadarabot.
Én egy bólintással engedélyeztem,ő csiga lassúsággal lehúzta rólam,ezzel fokozva az izgalmamat.
Amint lekerült rólam a fehérnemű,úgy éreztem hogy Harry túl  van öltözve hozzám képest,ezért két ujjamat beakasztottam alsógatyája szélébe és lehúztam róla közben végig a szemébe néztem.
Mikor a földön volt az alsója,nem tétlenkedtem és megfogtam már amúgy is ágaskodó büszkeségét,és eszméletlen lassú mozdulatokkal elkezdtem mozgatni rajta a kezemet,miközben végig egymás szemébe néztünk.
Harry egyre nehezebben vette a levegőt és néha néha lecsukta a szempilláit,amitől annyira édes volt.
Egy idő után elvettem a kezemet onnan,Harry értette a célzást és kicsit lemászott rólam,majd elővett egy óvszert és felhúzta magára majd vissza mászott felém,és megcsókolt.
Miközben szenvedélyesen csókolóztunk éreztem hogy bepozicionálja magát a lábam közé?
-Mehet?-kérdezte
Aprót bólintottam,kicsit elbizonytalanodtam,mivel egész életemben csak egy sráccal voltam eddig. Mi van ha rossz lesz vagy mi van ha én csinálok valamit rosszul?Harry látta rajtam hogy valami nem stimmel?
-Mi a baj?-kérdezte
-Semmi csak eddig egész életembe csak egy sráccal voltam,és kicsit attól tartók hogy rosszul csinálok valamit vagy...-mondtam de Harry nem engedte hogy befejezzem.
-Ne légy buta eddig mindent olyan profin csináltál,hogy már amikor csak rám néztél totál begerjedtem.-mondta-Szóval nyugi.-csókolt meg.
Szerencse hogy Harry-nek van ez a tulajdonsága amivel mindig megnyugtat.
Újra bepozicionálta magát,majd lassan belém hatolt.Kicsit kellemetlen volt,de nem fájt.
Viszont az érzés elképesztő volt,végre teljesen egymásba fonódtunk.
Harry lassan elkezdett mozogni,ha eddig azt hittem hogy a sex jó dolog akkor erre szavakat se találok.
Köré fontam lábamat mivel többet akartam ebből a fantasztikus érzésből. Harry is lihegett és néha nyögött egyet ami annyira szexi volt hogy azt akartam hogy mindig ezt a hangot adja ki.
Nagyon jól csinálta,hol lassabban hol gyorsabban mozgott,mindvégig engem nézett és fogta a kezem vagy éppen simogatott.
Az egész tele volt érzelmekkel és mérhetetlen sok vággyal és szenvedéllyel.
Amikor már azt hittem hogy nem lehet jobb,éreztem a feszítő érzést az alhasamban,amitől megfeszültem és Harry nevét sikítva léptem át a gyönyör kapuit,ennek hatására Harry is elment egy hangos nyögés kíséretével.
Egyszerűen fantasztikus volt az egész,mind testileg,mind szellemileg teljesen kapcsolódtunk és olyan volt mintha nem két különböző ember lennénk,hanem egy.
Kidobta az óvszert majd egymás mellett feküdtünk a levegőt kapkodva.
-Hú ez...-mondta Harry
-Igen..-mondtam én is majd hozzá bújtam és megcsókoltam.
Éreztem hogy egyre fáradtabb vagyok és hogy lassan elalszom,de örültem hogy ez Harry ölelő karjai között történik.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése