2014. december 1., hétfő

9,

Reggel boldogan keltem fel mivel tudtam hogy,ma Harry-vel leszek.Még este írt hogy tízre értem jön.
Vagy egy órán keresztül gondolkodtam hogy mit vegyek fel, az összes ruhámat kiszórtam végül úgy döntöttem hogy nem viszem túlzásba.

Miután elkészültem már majdnem tíz volt így lementem a ház elé,mert bármelyik percbe megérkezhet.
Amikor leértem láttam hogy Harry felém igyekezik,de nem vett észre.

Majdnem elsétált mellettem,annyira bele volt merülve a gondolataiba.
-Harry,szia.-köszöntem neki mielőtt elsétált volna mellettem.
-Ohh, szia nem vettelek észre.-ölelt meg.
-Semmi baj.Mit csinálunk ma?-kérdeztem kíváncsian.
-Még nem mondom el de szerintem tetszeni fog.-mondta vidáman
Beültünk a kocsiba majd elindultunk.Bekapcsolta a cd lejátszót,és nagy meglepetésemre az ő daluk ment és persze ő azonnal elkezdett énekelni.Én nem bírtam megállni és elkezdtem nevetni rajta.
-Min nevetsz?-kérdezte meglepődve
-Nem gondolod,hogy kicsit egoista dolog a saját dalotokat hallgatnod?-kérdeztem
-Nem tudom szeretem őket énekelni,főleg a saját részem.-mondta de már ő is nevetett.
-Te nem szereted a zenénket?-kérdezte de inkább kijelentésnek hangzott mintsem kérdésnek.
-Nem az hogy nem szeretem,csak nem ismerem mert nem szoktam hallgatni.-mondtam őszintén.
Kicsit féltem hogy megbántom de csak mosolygott.
-Akkor itt a remek alkalom,személyesen tőlem hallhatod.-mondta
Rámosolyogtam és ő tovább énekelte a Cd-vel együtt.A végére már én is tudta pár dalt és egészen megkedveltem a dalokat és Harry eszméletlen jól énekel.
Mikor megérkeztünk azonnal felismertem a helyet.
-Az állatkertbe megyünk?-kérdeztem vidáman.
-Igen.Megfelel?-kérdezte
-Persze imádom az állatkertet.-mondtam majd nyomtam egy puszit az arcára.
-Ha mindig adsz egy puszit mikor boldog vagy akkor mindig csinálok valamit hogy boldog legyél.-mondta
Én persze rögtön elpirultam,mivel ritkán mondanak nekem ilyen kedves dolgokat.
Egész nap az állatkertben voltunk eszméletlen jól éreztem magam.Megnéztük az összes állatot,sőt mikor mondtam Harry-nek hogy a zsiráfok a kedvenceim elintézte hogy bemehessek hozzájuk és megsimogassam és megetessem őket.Végig kézen fogva jártunk és rengeteg puszit adtam neki ő meg folyton ölelgetett.olyan volt mint egy randi pedig ez nem az volt.Vagy igen?Az az igazság hogy nem tudom hogy Harry mit gondol,lehet hogy számára ez egy tök normális baráti program.
Próbálom magam nem beleélni,hogy esetleg lehet több is,mert nem szeretnék pofára esni.
De úgy érzem hogy kezdek többet érezni iránta puszta barátságnál,ami nem biztos hogy jó.
-Ash elmenjünk enni?-kérdezte
-Nincs más dolgod?-kérdeztem
-Nem a mai nap csak a kettőnké-válaszolta mosolyogva
-Oké akkor menjünk-mondtam boldogan
Kézen fogva elvezetett a kocsijához és már indultunk is az étterembe.
Egy olasz étterembe mentünk,ahol két ember egy tálból eszik.Mi egy nagy tál bolognai sapgettit rendeltünk.
Egyszer csak Harry fogta és az ujjával letörölt egy kis maszatot a szám sarkából.
-Maszatos voltál.-mondta zavartan majd lenyalta az ujját.
Ez a gesztus olyan sexy volt hogy nagy ön kontról kellett ahhoz hogy le ne teperje itt az étterem közepén.
Miután végeztünk Harry felajánlotta hogy menjünk fel hozzá filmezni,én azonnal igent mondta.
Amikor elértünk a szállodába ahol lakott, beszálltunk a liftbe egészen az első emeletig csak ketten voltunk aztán egy olyan nagy tömeg szált be hogy kénytelenek voltunk egymáshoz préselődni.
Alig bírtam magammal és az arcát figyelve ő is hasonlóan érzett,nem is mertem a szemébe nézni.olyan nagy volt köztünk a sexuális feszültség hogy azt hittem felrobbanok.
Az emberek két emelettel később kiszálltak, de mi egymásnak préselődve maradtunk és csak néztünk egymás szemébe és mélyeket sóhajtoztunk.
Épp amikor azt hittem hogy megcsókol sípolt egyet a lift ami azt jelezte hogy megérkeztünk.
Kelletlenül eltávolodtunk egymástól és mentünk a szobája fele.
Amikor beértünk egy szűk kis folyosó volt,ahol a cipőnket kellett levenni.Valószínű hogy ezt a folyósot egy embernek tervezték mivel elég szűkösen voltunk és megint olyan helyzetbe kerültünk ahol egymásnak vagyunk préselődve.
Harry egyre közelebb jött és be voltam záródva a fal és a teste közé nem mintha bántam volna a helyzetet.
Mélyen a szemembe nézett és közelített az ajkaival. Amikor az ajkunk összeért úgy éreztem mintha bomba robbant volna bennem ami teljesen felperzselt belülről.Azonnal visszacsókoltam és az ujjaimat belecsúsztattam göndör fürtjei közé így húzva közelebb magamhoz.Ő a csípőmnél fogva húzott magához.Már egy miliméter se volt köztünk,de még mindig úgy éreztem hogy túl sok a hely köztünk.Így próbáltam még jobban hozzá préselődni.Sajnos levegő hiány miatt el kellett  válnunk.
Lihegve fújtuk ki a levegőt és a homlokainkat egymásnak döntöttük.
-Olyan régóta vártam erre.-mondta Harry suttogva
-Én is.-mondtam majd újból megcsókoltam.
A csókunk egyre szenvedélyesebb lett és egyszer csak azon kaptam magam hogy a kanapén fekszem és Harry rajtam fekszik.Annyira eszeveszettül jól csókol hogy nem bírok ki egy másodpercet se a csókja nélkül.olyan a csókja mint a saját ínyem szerint kevert drog,egyszerűen a függője leszek.
Áttért a nyakamra és azt csókolgatta tovább,nekem se kellett több elkezdtem leszedni róla a pólót,sikerült is és végre elém tárult a sexy felső teste.Olyan izgató volt hogy muszáj volt végig taperolnom.Amikor a hideg kezem végig húztam Harry csupasz felsőtestén belenyögött a csókunkba.A kezemet egyre lejjebb vittem és már épp csatoltam volna ki a nadrágját mikor elkapta a csuklómat.
-Nem lehet....-mondta lihegve
Értetlenül néztem rá,nem értettem  az egészet.Nem vonzódik hozzám?
-Miért nem?Nem vonzódsz hozzám?Nem vagyok elég izgató?-kérdeztem kétségbe esetten,már majdnem elsírtam magam.
-Nem dehogy is.Nagyon is izgató vagy és nagyon vonzódom hozzád,talán túlságosan is.Tudod milyen önerő kellett hozzá hogy leszálljak rólad?-kérdezte
Én persze már úgy vigyorogtam,mint egy kisgyerek karácsonykor.
-Akkor miért?-kérdeztem
-Mert kivételesen rendesen szeretném csinálni,szeretnélek elvinni vacsorázni, meg ilyenek.Nem csak bevonszolni az ágyamba.Persze azt is szeretném majd idővel.-mosolygott
Annyira meghatódtam hogy nem csak megfektetni akar hanem elvinni randizni.
-Oké akkor nézzük azt a filmet amit ígértél.-nyomtam puszit a szájára.
Ő csak mosolyogva betette a filmet majd leült a kanapéra és magához húzott és nyomott egy puszit a homlokomra.....











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése