2014. december 2., kedd

10,

A film végére elaludtam és biztos Harry becipelt az ágyba mivel most ott voltam és pont hozzá bújtam.
Felnéztem rá és láttam hogy még mindig alszik,de e közben is szorosan ölelt.
Megpróbáltam kimászni mellőle hogy le tudjak tusolni,nagy nehezen sikerült és nem is keltettem fel.
Lábujjhegyen kilopakodtam a fürdőig.Beálltam a zuhany alá és csak élveztem ahogy a meleg víz ellazítja a testem és közben a tegnapi napon gondolkodtam.
Annyira hihetetlen volt az egész hogy én meg Harry,bár nem beszéltünk meg semmit.De akkor is kedvel engem és többre becsül egy egyszerű egy éjszakás kalandnál.Remélem lesz ebből valami mert nagyon kedvelem és nehéz lenne elviselni ha nem lenne belőle semmi és csak barátok maradnánk.
Miután kész voltam a tusolással felöltöztem és vissza mentem a szobába és láttam hogy Harry fekszik de már fenn  van.
-Azt hittem elmentél.-mondta
-Nem dehogy csak letusoltam.-mondtam kedvesen
-Jobban örültem volna ha mikor felkelek mellettem fekszel hogy rögtön téged lássalak meg és az édes mosolyod.-mondta mosolyogva.
Oda mentem hozzá és ruhástól bedőltem mellé és megcsókoltam.
-Így már jobb.-mondta vidáman
-Csinálunk ma valamit?-kérdeztem
-Délelőtt van egy kis dolgom most írt Niall,de utána lehet.-mondta
-Oké,de most haza kéne mennem átöltözni.-mondtam
-Felőlem így is maradhatsz,nem zavar így legalább nem kell elmenned.-mondta
-De muszáj már koszos vagyok de sietek.-nyomtam puszit a szájára
-Elkísérjelek?.-kérdezte
-Nem kell fél óra és itt vagyok.-mondtam miközben már a cipőmet vettem fel.
Harry oda jött hozzám és a derekamnál fogva magához húzott,így a meztelen felsőtestéhez préselődtem.
-Azt hiszed elmehetsz búcsú puszi nélkül?-kérdezte majd szenvedélyesen megcsókolt.
Megint robbant a bomba és automatikusan beletúrtam a hajába és közelebb húztam magamhoz.
Pár perc múlva lihegve húzódtam el.
-Most már tényleg mennem kell,mert sosem érek vissza.-mondta és már ki is surrantam az ajtón.
Nagyon siettem haza,hogy minél előbb visszaérjek
Em nem volt otthon,biztos még mindig Niallal van.
Gyorsan tiszta ruhát vettem fel és fogat mostam és már indultam is vissza,egy óra alatt kész is voltam.
A szálódába visszaérve oda mentem a portáshoz.
-Jó napot, Mr. Styles-hez jöttem.-mondtam
Elkezdett valamit pötyögni a gépen.
-Tíz perce jelentkezett ki a barátjával.-mondta
-Biztos?Ez valami tévedés lehet.-mondtam
Nem értettem miért jelentkezhetett ki.
-Nem, biztos hogy kijelentkeztek.-biztosított a nő.
Nem értettem az egészet,hisz megbeszéltük hogy itt találkozunk.
Ekkor SMS-t kaptam.

Ash nagyon sajnálom de vissza kellett mennem Londonba.Ígérem minden nap beszélünk.

Ezt nem hiszem el,képes volt elmenni köszönés nélkül.Azt hittem itt mindenki előtt egy szálloda aulájában elsírom magam,de nem sikerült kijutnom az utcára ott leültem egy padra és azonnal kitört belőlem a zokogás.
Tényleg elment én azt hittem hogy alakul valami,csak tíz percet kellett volna várnia hogy eltudjon köszönni.
Azt hittem hogy kedvel és hogy egy kicsit fontos vagyok neki.
De lehet hogy egy újjabb strigula vagyok a híres Harry Styles listáján,akinek sikerült még egy naiv kislányt elcsábítania.Én meg voltam olyan hülye hogy bedőltem.
De nem érdekel én nem fogok utána sírni,töröltem le durván a könnyeim.
Ha neki annyira se voltam fontos hogy elköszönjön akkor nekem sem az.Ki is törlöm az üzenetét és nem fogom felvenni ha hív.

*Egy héttel később*

Egy hét telt el azóta hogy Harry elment.Az elején rengetegszer hívogatott,naponta százszor,de nem vettem fel,amihez elég nagy önkontról kellett.Aztán egyre kevesebbszer keresett és a végén feladta.
Em amikor sírtam a héten faggatott hogy mi van de nem akartam beszélni vele Harry-ről és úgy vette le az egészet,hogy biztos Peter a hibás aki most összejött egy másik csajjal.
Em és Niall közt nagyon jól alakulnak a dolgok,már hivatalosan is együtt vannak és a médiának is bejelentették.Rengeteg újság cikkbe benne volt.Én is benn volt egy párban, amiben azt taglalták hogy vajon összejöttem-e Lou-val,mert Lou eljött meglátogatni a héten.Neki se mondtam el mi történt köztem és Harry között,de Harry sem mondta el neki.
Szerencsére Lou egy interjúba elmondta hogy csak nagyon jóba vagyunk és úgy tekint rám mint a hugára.
Hát naggyából ennyi történt.Most épp sétálok ki a suliból,végre péntek és pihenhetek.
Épp fordulnék be a sarkon amikor meglátok egy olyan személyt akiről álmomban sem gondoltam hogy itt lesz.......










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése