2014. december 5., péntek

11,

Harry volt az ott támaszkodott a falnak és körbe-körbe nézegetett.teljesen biztos voltam benne hogy engem keres,de én nem akartam látni se nemhogy beszélni vele vagy a közelébe lenni.Éppen el akarom felejteni,de ha itt van nem megy mert a tökéletes kinézetével, a dörmögő mély hangjával és az elképesztő mosolyával nem segít sokat.
Tessék már megint ezt csinálom,rá gondolok és vágyakozok utána, sajnos.
Amíg én ezeken gondolkodtam nem vettem észre hogy felém nézett és észrevett.Azonnal elindult felém én meg rögtön hátat fordítottam és a másik irányba kezdtem el nagyon sietni.tudom hogy elég gyerekes dolog,de nem akartam hogy beszélnem kelljen vele.
Pont a büfé felé igyekeztem,ahol Peter és a barátai szoktak gyülekezni.Egyből kiszúrt hogy feléjük igyekezek és félre lökte az aktuális barátnőjét.
-Ash cica, tudtam hogy megjön az eszed és visszajössz hozzám.-mondta vigyorogva
-Nem csak hagyj....-mondtam de ő magához húzott
-Jaj kéreted magad?-kérdezte undorítóan és elkezdett tapizni.
Már azt hittem hogy megcsókol,mikor egy erős kar elhúzott tőle.
-Már megmondtam hogy nehogy hozzá nyúlj.-morogta Harry
Nem is láttam olyan gyorsan történt,Harry úgy kiütötte hogy a földre rogyott és folyt az orrából a vér.
Ez után Harry félre húzott.
-Harry nem akarok veled beszélni még látni se.-mondtam mielőtt ő mondhatott volna valamit.
Láttam hogy ez fájt neki,de nem hátrált meg,megfogta a kezem így nem tudtam elmenni.
-Ash nagyon nagyon sajnálom hogy el kellett mennem. Niall azt mondta hogy tíz percem van összecsomagolni és menni vagy lekéssük a gépet és a koncertet is.Eszméletlenül sajnálom és szeretném jóvá tenni.-mondta már szinte könyörögve.
-Harry mindegy amúgy se lett volna semmi te és én külön világban élünk és nincs szükségem a körülötted lévő drámához.-nagy levegőt vettem a következő hazugságomhoz.-És nem is kedvellek.
-De tudom hogy kedvelsz.Látom a szemedbe amikor mosolyogsz és mikor csókolózunk tudom hogy te is úgy érzed mintha bomba robbant volna benned és belülről emésztene fel.És érzem hogy kedvelsz amikor hozzám bújsz, sőt azt is tudom hogy lenyúltad az egyik pólóm,mivel az volt a kedvencem.-fejezte be mosolyogva.Én meg csak pirultam.
-Ja és nagy kár lenne ha nem kedvelné,mivel én nagyon kedvellek.-mondta
Na eddig tartott az ön uralmam és a nyakába vetettem magam és szenvedélyes csókba forrtunk össze,természetesen az a bizonyos bomba megint robbant bennem.
Pár perc múlva levegő hiány miatt eltávolodtunk.
-Ez nagyon hiányzott.-vallottam be még mindig a nyakán csimpaszkodva.
-Nekem is.-nyomot puszit a számra.
Összekulcsolta az ujjainkat,majd maga után húzott.
-Gyere lépjünk le..-mondta én persze boldogan követtem.
Beültünk a kocsijába és én feltettem a szokásos kérdést.
-Hová megyünk?.-kérdeztem mosolyogva
-Hozzám és egész délután csókolózni fogunk,van mit bepótolnunk.-kacsintott
Nekem a szívem kihagyott egy ütemet,már csak a gondolat miatt is hogy egész délután alatt  Harry-vel fogok csókolózni.
Ezek után nagyon hosszúnak tűnt az út a szállodáig.
-Legközelebb ha New York-ba jössz lakhatsz nálam,nem kell szállodába menni.-mondtam kedvesen
-Szavadon foglak.-mondta vidáman
Imádom a vidám Harry-t egyszerűen nekem is jó kedvem lesz és felpörgök.
Amikor megérkeztünk azonnal felmentünk a szobába,még be sem értem az ajtón már nekem is esett.

Neki nyomott a falnak és szenvedélyesen megcsókolt én persze azonnal viszonoztam.
Éreztem hogy megint a kanapé felé haladunk így belemosolyogtam a csókunkba.Hamarosan a hátam a kanapé puha anyagához ért. Harry egyszerre szenvedélyes és érzékeny is,ezt nagyon szerettem benne.
Láttam hogy le akarja venni a pólóját,na itt kattant valami az agyamba, és rácsaptam a kezére.
Ő csak értetlenül nézett rám.
-Szépfiú ha leveszed a pólód nagy bajok lesznek,mert valószínű hogy nem fogok tudni uralkodni magamon,ha meglátlak félmeztelenül.-mondtam
Erra csak hangosan felnevetett.
-És miért is akarsz uralkodni magadon?-kérdezte mosolyogva majd elkezdte csókolgatni a nyakam,ami nagyon jó érzés volt,de nem volt szabad.
-Mert még nem vittél el randizni,és megbeszéltük hogy addig nincs semmi lepedőakrobatika.-mondtam mosolyogva
-Te aztán tudod hogy tüzelj fel valakit és aztán hagyd ott,de igazad van.-mondta nevetve.
-Tudom nekem mindig igazam van.Ez a második jó dolog bennem.-mondtam
-Oh tényleg? És mi a második?-nézett rám
-Hát természetesen a cukiságom.Most őszintén láttál már nálam cukibbat.-néztem rá tetetett komolysággal.
Hangos nevetésbe tört ki na itt már én se bírtam ki a "komolyságot" és én is elnevettem magam.
-Nem láttam,határozottan te vagy a legcukibb.-mondta
-Na ugye.-bújtam oda hozzá.
Kicsit még így összebújva feküdtünk a kanapén nagyon élveztem ezt a semmit tevést,csakhogy rólam tudni kell hogy tíz percnél tovább nem bírok egy helyben maradni és kényszeresen dumálnom kell,általában csak úgy összevissza.
-Harry nem birok így maradni,unatkozom-vallottam be.
-Én is .-mondta.-Mit csináljunk?-kérdezte
Kicsit gondolkodtam mit is csinálhatnék egy sexy szupersztárral egy szobába bezárva?A perverz ötleteket elhessegettem és már ki is találtam.
-Énekelj nekem.-mondtam
-Jaj annyiszor hallottál énekelni a dalainkban.-mondta unottan
-Ácsi-ácsi Mr. nagyképű elfelejted hogy nem vagyok rajongó,ebből következik hogy nem ismerem a dalaitokat.-mondtam
-Egy nem vagyok nagyképű,hisz tudom hogyha meghallgattad volna bármelyik dalunkat akkor rajongó lenné.-aha és nem nagyképű-De hogy lásd milyen aranyos vagyok énekelek neked.-mondta majd homlokon puszilt.
-Hurrá.-mosolyogtam
-De mit énekeljek?-kérdezte
-A legnépszerűbb dalotokat,hátha halottam már a rádióba vagy Em szobájából.
-Oké.-mondta
Felült és én belehajtottam a fejemet az ölébe és ő simogatta a hajam,majd elkezdett énekelni.
Baby you light up
My world like nobody else
The way that you flip
Your hair gets me overwhelmed
But you when smile
at the ground it aint hard to tell
You don't know oh oh
You don't know you're beauiful
If only you saw what i can see
You'll understand why
I want you so desperately
Right now i'm looking
at you and I can't belive
you don't know oh oh
you don't know you're beautiful
oh oh oh
that's what makes you beautifu
l

Csak a saját szóló részét énekelte,de tényleg még jobban beleszerettem,ahogy a mély dörmögő hangjával énekelt.

-Ez gyönyörű volt.-csókoltam meg.
-Na most te jössz,énekelj nekem valamit.-mondta
-Hát jobban jársz ha nem.-mondtam
-Miért?
-Hidd el ha nem éneklek megkíméllek egy hallás károsodástól-mosolyogtam
-Na kérlek.-nézett rám kiskutya szemekkel.
Megráztam a fejemet,hogy tuti nem. Harry váratlanul lefektetett a kanapéra és elkezdett csikizni én meg majd bepisiltem a röhögéstől.
-Jóóó, jóóó csak hagyd abba.-könyörögtem
Azonnal abbahagyta és várta hogy énekeljek neki.
-Mit énekeljek?-kérdeztem tanácstalanul
-Akármit.-mondta
-Mesében lévő dalt is?-kérdeztem
-Persze.-vigyorgott
Ha szeretnél bárányt,bárányt,bárányt..
Igen,Igen
Akkor üdvözöld a mamát, mamát, mamát.
Szia,Szia
Egy rózsával köszönts egy nénit
Ne,ne feledd sose a Baby-t.
Teljes komolysággal adtam elő a dalt.
Harry csak nézett rám fapofával,majd kitört belőle a röhögés.Annyira nevetett hogy még a könnye is kicsordult.
-Na ne nevess.-löktem meg könyökkel
-Jó jó,bocsi.-próbált újból komoly fejet vágni. Kábé egy másodpercig bírta  aztán megint elkezdett röhögni.
Úgy tettem mint aki megsértődik és keresztbe fontam a karom a mellkasom előtt.
-Bocsi bocsi csak.....tényleg borzalmasan énekelsz.-mondta mosolyogva-még az anyukámnál is rosszabbul,pedig az elég nehéz.-mondta
-Te aztán tudod hogy kell bókolni.-mondtam de én is vigyorogtam.
Teljesen igaza volt olyan rosszul énekelek mint ahogy egy macska visít.
-Sajnálom,de cuki vagy.-mondta hízelegve.
-Tudom.-csókoltam meg.
Csókolóztunk  pár percig majd Harry elhúzódott tőlem.
-Valamit meg kell beszélnünk.-mondta
-Mit?-kérdeztem értetlenül.
-Ugye most hogy együtt vagyunk.....együtt vagyunk?-kérdezte bizonytalanul.
-Én szeretném.-mondtam boldogan.
-Én is..-nyomott csókot a számra-Szóval akkor hogy mondjuk el a többieknek?-kérdezte.
-Hát nem tudom.....-húztam el a számat.-nem nagyon szeretném elmondani senkinek.-mondtam
-Mi? Miért?-kérdezte
-Nem miattad,hanem azért mert  ha egy kapcsolatot nyilvánosságra hoznak akkor abba mindenki beleszól és te ráadásul híresség is vagy és az a rengeteg rajongó,még nem hiszem hogy készen vagyok rá.-vallottam be őszintén.
-Világos,megértem és teljesen igazad van.Várunk addig amíg úgy nem döntesz hogy felvállaljuk.-húzott magához.
Annyira aranyos hogy megértette és elfogadta,féltem hogy nem érti meg vagy hogy össze veszünk rajta,de ezek szerint ő is úgy gondolja ahogy én,hisz ismeri a rajongóit.
-Most viszont mennem kell,mivel nem fogom tudni kimagyarázni hogy hol voltam.-mondtam és már fel is tápászkodtam a kanapéról.
-De holnap még délelőtt találkozunk ugye?Mert délután utaznom kell vissza.-mondta
-Már holnap?-kérdeztem csalódottan
-Sajnos igen,hisz koncertem lesz.-mondta
-Olyan elfoglalt vagy és messze laksz,hiányozni fogsz.-bújtam hozzá.
-Tudom és ne félj megoldjuk,és holnap is látlak.
Hosszasan búcsúzkodtunk majd boldogan indultam haza.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése