2014. december 20., szombat

16,

Reggel Harry karjaiban ébredtem annyira jó volt szerettem  volna minden reggel így kelni.
Szembe fordultam vele hogy lássam ahogy alszik.Így mikor alszik az arca olyan nyugodt és békés,nem látszik rajta a sok munka miatti feszültség.Egyszerűen csak nyugodt és természetesen sexy.
Nem bírtam megállni hogy ne nyúljak bele a göndör fürtjei közé egyszerűen ez a gyengém.Lehet hogy ez a fétisem,vagy ez vagy a fenek,imádom a fenekét egy csomó csaj megirigyelné olyan kis formás.
Miközben ezen gondolkodtam és játszadoztam szanaszét álló fürtjeivel ő rám hunyorgott.
-Tudtam hogy a hajam a gyengéd.-mondta mosolyogva
-Nem csak a hajad.-mondtam
-Akkor mi?-kérdezte kíváncsian.
-Hát imádom a mosolyod attól nekem is mosolyognom kell,szeretem a kis gödröcskéket az arcodon és imádom a feneked.-nyomtam puszit az arcára.
-Tudtam hogy oda vagy a fenekemért,éreztem hogy mindig azt stírölöd.-mondta vidáman-Én nagyon szeretem azokat a hatalmas boci szemeidet, szeretem a rakoncátlan hajad és hogy folyton idegeskedsz hogy nem úgy áll ahogy szeretnéd,de legjobban a mosolyodat imádom főleg mikor rám mosolyogsz és felragyog az egész arcod.-húzott magához.
-És a számat nem is szereted?-kérdeztem incselkedve
-De nagyon is.-mondta majd megcsókolt.
A csók közben valahogy felém feküdt és így folytatta a nyakam kényeztetését,míg én a felsőtestét simogattam épp vette volna le a pólóm amikor valaki kopogott.
Riadtan néztünk egymásra.
-Ki az?-szólt ki Harry.
-Lou vagyok.Bejöhetek?-kérdezte
Ismét ijedten néztünk egymásra.
-Most mi legyen?Nem láthat meg itt.-suttogtam
-Búj be a szekrénybe.-mondta
-Hogy mi?-akadtam ki-Azt akarod hogy bújjak el a szekrénybe?-kérdeztem meghökkenve
-Harry mi van már?-szólt be Lou
-Mindjárt nyitom csak felveszek egy nadrágot.-szólt mentés képen.
-Jaj már láttalak egy szál farokban szóval nyisd már ki az ajtót.-röhögött Lou
Harry jelentőségteljesen rám majd a szekrényre nézett.
-Jól van.-mentem duzzogva a  szekrénybe.
Amint becsuktam magam mögött az ajtót Harry beengedte Lou-t.
-Azt hittem hogy sosem nyitod ki.-mondta
-Csak felkaptam valamit.-mondta Harry.
-Oké csak azt akartam kérdezni hogy szerinted szóljunk-e Ash-nek hogy jöjjön ki velünk a reptérre.-kérdezte.
-Miért tőlem kérdezed?.-kérdezte furcsán Harry.
Jaj remélem hogy Lou nem sejt semmit.
-Csak mert mostanában elég jól kijöttök.-mondta
-Hát felőlem hívhatjuk.-mondta hanyagul.
-Oké akkor hívom.-mondta
Na itt volt az a pillanat hogy majdnem megállt a szívem,mivel a telefonom Harry ágyába volt és nem hiszem hogy ki tudta volna magyarázni hogy mit keres a mobilom az ágyába.
Szerencsére erre ő is rájött.
-Nee,ne hívd fel,mármint most jut eszembe hogy a mai napot a barátjával tölti de üdvözöl mindenkit.-mondta én meg a szekrénybe kuporogva vártam hogy beválik-e.
-Ja jó,kár elbúcsúztam volna tőle-mondta majd elkezdett kifelé menni,de az ajtónál visszafordult és lehajolt majd felvett valamit,sőt nem is valamit hanem a magassarkúmat.
A franca lebuktunk ezt nem hiszem el.
-Harold Nőcsábász Styles,de nem egyedül töltötted az éjszakát?Ki volt a szerencsés hölgy?-kérdezte Lou a szemöldökét húzogatva.
-Csak egy csaj egy bárból.-mondta legyintve.
-Értem,de azért szegénynek nem kellett volna mezítláb hazamennie.-mondta majd kiment a szobából.
Harry bezárta az ajtót és végre elő jöhettem a rejtekhelyemről.
-Egy csaj a bárból?-kérdeztem felhúzva a szemöldököm.
-Na jó a legjobb csaj a bárból.-mondta mosolyogva majd magához húzott.

Én a nyakába tettem a kezem majd megcsókoltam.
-Lassan készülődni kéne.-mondta
-Nem akarom hogy elmenj.-bújtam hozzá csalódottan.
-Én sem akarok,de muszáj.-mondta-De te is meglátogathatsz Londonba,megveszem a jegyedet.-mondta
-Nem megyek Londonba.-mondtam határozottan,majd próbáltam elhúzódni de túl erősen ölelte a derekam így nem tudtam.
-Miért?-kérdezte
-Túl sok a rossz emlék és még nem vagyok készen rá.Talán majd egyszer de még nem.-mondtam neki őszintén.
-Megértem.-adott puszit a számra -Majd én jövök hozzád akkor.
-Köszönöm,hogy mindig ilyen megértő vagy.-mondtam hálásan.
-Mit tehetnék én már csak ilyen irtó jó fej és sexy vagyok,ja és mondanám hogy szerény de nem szeretném hogy azt hidd hogy nagyképű vagyok.-mondta hatalmas mosollyal az arcán.
-Ja bocsi,te kis szerény.-nevettem fel.
-Na elkezdek készülődni mondta.-és már indult is a fürdőbe.
Elhatároztam hogy majd otthon fürdök és gyorsan felöltöztem,de most már előre látó voltam és hoztam magammal váltó ruhát,így azt fel tudtam venni.
Az előszoba tükörben megcsináltam a hajam és tettem egy kis sminket,mikor kész voltam Harry teljesen készen kijött a fürdőből.
-Kész vagyok,lassan indulok mert lekésem a gépet a srácok így is írogatnak hogy hol vagyok már,mert lent várnak a halban.
-Oké menj,de ígérd meg hogy mindennap beszélünk és megpróbálsz hamar jönni.-mondtam majd megöleltem.
-Ígérem és már most tudom hogy jövőhéten jövök mivel lesz itt koncertünk.-mondta majd az államnál fogva felemelte a fejem és megcsókolt.
Először csak csukot szájjal puszilgatta a számat majd nagyon lágyan csókolt és a nyelve bejutást nyert a számba majd a csókunk egyre szenvedélyesebb lett és már csak azt éreztem hogy a falnál vagyok és egyre közelebb próbálom préselni a testem az ő testéhez,miközben a hajánál fogva próbálom még közelebb húzni magamhoz.Egy milliméter is túl nagy távolság kettőnk között,mit csinálok akkor ha több száz kilométer választ el minket.
Mindketten a levegőt kapkodva váltunk szét,de a homlokunkat még mindig egymásnak döntöttük.
-Nagyon fogsz hiányozni.-mondtam és próbáltam nem sírni.
-Te is nekem.-nyomott puszit a számra majd felvette a bőröndjét.
Még egy gyors csókot leheltem a szájára és még egyszer megöleltem majd néztem ahogy kisétál az ajtón és azon gondolkodtam hogy vajon mikor látom újra.....











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése