2014. december 14., vasárnap

15,

Beszálltunk a kocsiba majd mentünk két háztömböt és befordultunk egy sikátorba.
Csak néztem hogy miért itt állunk meg ,pont egy sikátorba? Utálom az összeset azóta az éjszaka óta.
-Harry miért álltunk meg?-kérdeztem kicsit félős hangon.
-Behoztalak egy sikátorba és most megfoglak erőszakolni.-viccelődött és gyengéden megsimogatta az arcomat.
Nekem ez nagyon nem volt vicces így elütöttem a kezét és kiugrottam a kocsiból.
-Ash mi az? Állj már meg.-üvöltött utánam aggódva.
Nem akartam megfordulni csak kijutni ebből a hülye sikátorból,de nem jutottam messzire mert Harry visszarántott a csuklómnál fogva és a mellkasához zárt.
-Engedj el.-nyöszörögtem
-Nem,amíg el nem mondod hogy miért ugrottál ki a kocsiból.-mondta
-Nem tartottam viccesnek  amit mondtál.-duzzogtam
-Mit? Azt hogy megfoglak erőszakolni?Soha nem tennék ilyet.Nem értem miért akadtál ki ennyire.-mondta és éreztem hogy bántja hogy azt feltételezem róla hogy képes lenne rá,hogy ilyen undorító dolgot tegyen.
-Azért akadtam ki mert 2 hónapja megerőszakoltak.-mondtam majd kitéptem magam a kezéből és elakartam menni mert éreztem hogy a könnyek már marják a szemem.
-Ash sajnálom,nem tudtam.-mondta majd ismét visszarántott és ölelő karjaiba zárt.
Nem bírtam tovább és elkezdtem sírni.
Harry csendben visszavezetett a kocsihoz és mindketten beültünk a hátsó üléshez.Magához húzott és úgy ülve ölelt és simogatta a hajam.
-Miért nem beszéltél róla?-kérdezte
-Nem szoktam senkinek,nem szeretem ha az emberek tudják a gyenge pontjaimat.Általában mindent magamban tartok és egyedül birkózom meg a problémáimmal.
-De már nem kell én itt vagyok neked és nem csak egy ember vagyok a sok közül aki elől rejtegetned kell a gyenge pontjaidat, mert én szeretnék rólad minden jót és rosszat is tudni mert szeretnélek megvédeni.-puszilta meg a homlokomat.
-Tudom és köszönöm,csak ez olyan nagy dolog és azt hittem hogy tudom kezelni ezt az egészet vagy el tudom felejteni,de nem megy annyira nehéz és azt hiszem azért nem mondtam el mert féltem hogy undorodni fogsz tőlem vagy ilyenek.-sütöttem le a szemem.
Harry benyúlt az állam alá és felemelte,hogy kénytelen legyek a szemébe nézni.
-Ilyet ne mondj,nem tőled undorodom hanem attól aki azt tette és legszívesebben megkeresném és kinyírnám.-mondta
-Köszönöm hogy vagy nekem.-bújtam oda hozzá.
még vagy egy fél órát ültünk így összebújva mire úgy éreztem hogy teljesen megnyugodtam.
-Mehetünk?-kérdezte Harry
-Persze,de nem lehet hogy nálad alszom?Mert nem szeretnék egyedül aludni.-mondtam
-Természetesen aludhatsz nálam.De mit fognak szólni a többiek?-kérdezte és már indította is a kocsit.
-Annyira részegek hogy fel se fog nekik tűnni.-mondtam mosolyogva
-Ez igaz.-mondta
Elmentünk a szálódába és már a jól ismert folyosón végig mentünk csakhogy most Harry végig fogta a derekamat és nem is akarta elengedni.
Beérve a lakásba azonnal az ágyhoz mentem és beledőltem.
-Hulla vagyok.-mondtam fáradtan.
-Én is,hosszú volt a mai nap.-mondta ő is fáradtan.
-Tudsz adni egy pólót?-kérdeztem
-Persze de add vissza,majd.-huncutkodott.
-Haha nagyon vicces csak hogy tudd amikor nem vagy itt azzal alszom.-mondtam
-Oké oké tessék-nyújtott felém egy RAMONS-os pólót.
Gyorsan megköszöntem majd bementem a fürdőbe lezuhanyoztam és átvettem a ruhám.
-Imádom rajtad a pólóm főleg ha nincs rajtad gatya.-húzott magához a fenekemnél fogva és csókolt meg.
Egy gyors csók után ő is elment fürdeni én addig bemásztam az ágyba és vártam hogy végezze.
Olyan hosszú időnek tűnt amíg fürdőt,de aztán kijött egy szál alsógatyába és egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni.

Láttam már póló nélkül de így teljesen más volt.Leült az ágyra és én máris letámadtam és elkezdtem csókolgatni,szinte azonnal vissza csókolt és szenvedélyes csókolózásba kezdtünk.A kezeimmel ahol tudtam ott simogattam a körmöm többször is végig húztam a hátán és tudtam hogy ez meg fog látszani holnap,de nem érdekelt.Egyszerűen telesen felizgultam.Szinte magamra se ismertem olyan voltam mint egy időzített bomba.
Bár Harry se panaszkodhat ő is ott fogdosott ahol ért,sajnos levegő hiánya miatt szét kellet válnunk.
A homlokát nekem döntötte és hangosan zihált.
-Olyan vagy nekem mint a saját ínyem szerint drog.-mondta teljesen komoly arccal.
Én persze hangos nevetésbe törtem ki.
-Komolyan? A twilight-ból idéztél?-kérdeztem még mindig nevetve
-Azt hittem menő lesz,hisz Edward-nak is bejött.-mondta de már ő is nevetett.
-Igen mert ő Edward,neki mi nem jön be.Régebben mindig akartam egy Edwardot.-mondtam mosolyogva.
-Hát most van egy.-mondta
-Mert hogy?-kérdeztem kíváncsian
-A nevem Harold Edward Styles,szóval én vagyok az Edwardod.-mosolygott
-Szuper- nyomtam puszit a szájára boldogan majd hozzábújtam.
Harry  betakart minket majd összebújva elaludtunk....








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése