2014. december 11., csütörtök

13,

Egyedül kellett hazamennem,mert Lou kitalálta hogy ő elmegy Harry-vel valahova,aztán az nála szál meg,nehogy véletlenül is kis időt együtt lehessünk.
Hazaérve láttam hogy Em már otthon van.
-Szia csajszi,hol jártál?-kérdezte miközben éppen valamit evett(nem túl meglepő mindig eszik)
-Lou-val meg Harry-vel voltam.-válaszoltam.
-Az jó.-mondta egyszerűen.
-Meg se lepődsz?-kérdeztem döbbenten.
Nem értettem hogy,miért nem csodálkozik hogy itt vannak hacsak....
-Niall is itt van.Eddig vele voltam,de most elment valahova a srácokkal.-mondta mosolyogva.
-És mi jót csináltatok?-kérdeztem miközben letelepedtem vele szembe az asztalhoz.
-Hát először elmentünk enni,aztán sétáltunk és utána elmentünk hozzá,ha érted hogy értem.-húzogatta a szemöldökét.
-Em te feslett nőszemély.-tettetem felháborodást.
Majd mindketten nevetésbe törtünk ki.
-Amúgy örülök hogy jól megvagytok.-mondtam mosolyogva
-Én is nagyon.Vele nagyon boldog vagyok és ő az első fiú akivel az első perctől kezdve önmagam vagyok.Azt szeretem benne a legjobban a dögös kinézete után hogy bármiről tudunk beszélni,de tényleg mindenről.-áradozott és láttam rajta hogy tényleg igazán boldog és őszintén örültem ennek.
Niall rendes srác,és Em megérdemel egy rendes srácot.Eddig mindig olyan pasijai voltak akik hülyének nézték és nem becsülték meg őt.De Niall teljesen oda van érte és megbecsüli,pont úgy ahogyan kell.
-Erről jut eszembe,ma halottam valami nagyon érdekeset a suliba.-mondta vigyorogva
-Mit?-kérdeztem azonnal védekező stílusban.
-Azt csiripelték a madarak hogy láttak téged és sráccal hevesen csókolózni a mellettünk lévő büfé előtt,és azt is látták ezek a kismadarak hogy a titokzatos srác leütötte azt a nagyszájú Petert.-mondta vidáman.
-Milyen srácot?-adtam a hülyét
-Az elmondások szerint,magas izmos és göndör a haja .-mondta-Szóval ki ő?-kíváncsiskodott.
Hála ég,ezek szerint nem jött rá hogy Harry volt az,de így megint ki kell találnom valami hazugságot és utáltam a legjobb barátnőmnek hazudni.
-Ő csak egy srác akivel az utóbbi időkben elkezdtem randizgatni és hát jól alakulnak a dolgok kettőnk között.-válaszoltam egyszerűen.
-De hogy merészelted hogy nem mesélsz róla.Tudod ez a dolgom hogy jól kibeszéljem veled ezeket a fiú dolgokat.Szóval honnan ismered a mi sulinkba jár?-kérdezte tovább.
-Nem egy koncerten találkoztunk.-ez nem is hazugság.
-Örülök nektek.-mondta,de úgy éreztem kicsit szomorú.
-Mi a baj?-kérdeztem kedvesen és közben átültünk a kanapéra.
-Úgy érzem hogy mielőtt elváltunk volna mindent megbeszéltünk,de komolyan mindent még azt is hogy milyen zokni van rajtunk.De amióta elköltöztél Londonból azóta alig beszélünk,főleg a fiú témát hanyagoljuk,pedig fontos lenne ezt ennyi idősen kibeszélgetnünk.-mondta szomorúan.
-Sajnálom,tényleg van benne igazság,csak az utóbbi félév nagyon megváltoztatott és félek hogy elvesztettem a fél részem.És hidd el örülnék neki ha tudnánk erről beszélni és szeretnék is és tuti rengeteget fogunk erről beszélni,annyit hogy már halálra fogod unni a pasis sztorijaimat,de egyenlőre még nehezen megy ,mert a szívem összetörött.-vallottam be őszintén.
-Tudom és sajnálom hogy ezt tették veled,de komolyan azt se tudom hogy szűz vagy-e még,pedig én vagyok az állítólagos legjobb barátnőd.-mondta de már vidámabban.
-Ha ezt akarod tudni akkor elmondom hogy már nem.-mondtam neki.
-Huu meséld el kérlek.-nézett rám kutyus szemekkel.
Nagy levegőt vettem mielőtt elkezdtem mivel ez egy nehéz téma de tényleg megérdemli hogy pár dolgot elmondjak neki,mivel ő mindig  mindent elmond.
-Hát az egész nagyon romantikus volt.Voltak gyertyák is meg minden és az elején kicsit fájt de nagyon jó volt.-mondtam mosolyogva
-Ez a Londoni sráccal történt-kérdezte félve
Csak bólintottam egy aprót.
-És volt már valami a mostani titokzatos sráccal.-terelte a témát szomorú arcomat látva.
-Nem még nem történt semmi,még várunk a megfelelő pillanatra.-mondtam
-Szerintem hülyeség a megfelelő pillanatra várni,ha megtanultam valamit a borzalmas kapcsolataim alatt,az az hogy ne várj a tökéletes pillanatra,hanem tedd azzá.-mondta
-Értem és igazad is van de úgy érzem vele megéri várni.-mondtam mosolyogva.
-Látom nagyon kedveled.-vigyorgott.
-Igen,és úgy érzem hogy ő az a srác aki összetudja forrasztani a törött darabokat a szívembe,és minden rosszat el tud velem felejtetni.Vele mindig jó kedvem van és boldog vagyok és soha semmilyen rossz dolog nem jut az eszembe.csak úgy szimplán boldog vagyok vele.-mondtam elpirulva
Engem is megleptek a szavaim,nem is gondoltam hogy így,ennyire mélyen érzek Harry iránt,pedig alig ismerem,de most hogy kimondtam teljesen biztos voltam benne hogy igaz.
-Ennél több nem is kell,csak hogy boldog legyél,megérdemled.Na és jól csókol?-kérdezte vidáman.
-Az nem kifejezés.Amikor csókolózunk olyan mintha egy bomba robbant volna kettőnk között és amíg folyik a csók úgy érzem mintha meleg láva simogatna belülről.-magyaráztam.
-Hu istenem,te tényleg igazán oda vagy érte-mondta
-Igen.-vallottam be pirulva.
-Alig várom hogy megismerjem.mondta
Ajaj,na ez kínos.
-Meg fogod de most még szeretném kicsit titokban tartani az egészet,tudod milyenek az emberek ha felszínre kerül egy kapcsolat,nem tudják megállni hogy ne szóljanak bele és ezzel egyben hogy ne tegyék tönkre.-mondtam.
-Persze,megértem majd ha úgy gondolod hogy készen állsz rá bemutatod-szorította meg a kezem.
-Köszönöm nem tudom hogy mit csinálnék nélküled.-mondtam.
-Valószínű elveszett lenné,de mázli hogy ezt sose kell megtudnod,mivel én mindig itt leszek neked.-ölelt meg
Egy ideig csendben ettünk és néztük a Tv-t,miközben Em a telóját nyomkodta.
-Ash van kedved elmenni bulizni a srácokkal?-kérdezte
Ha ez azt jelenti hogy láthatom Harry-t akkor még szép hogy igen.
-Persze.-mosolyogtam
-Oké akkor megírom hogy megyünk.-mondta
-Rendben.-mosolyogtam.
-Kész,akkor kezdhetünk is készülődni.-mondta ezzel egy időben kaptam egy SMS-t.

Csini legyél.Már nagyon várom hogy újra láthassalak
XoXo Harry

 Mosolyogva olvastam az üzenetet és elhatároztam hogy elfogom ma kápráztatni.
Ehhez egy dolog kellett nagyon ,valami extra dögöd ruha ls tudtam is hol szerezzek ilyet.
-Em adnál kölcsön valami ruhát?-kérdeztem
-Alig vártam már hogy végre megkérdezd.-mondta vidáman
Látszott rajta hogy már nagyon várta hogy felöltöztessen.
Most nem is bántam mivel Em-nek rengeteg dögös és gyönyörű ruhája van.
Ha Harry meglát bármelyikben is akkor ott fogja letépni rólam.
Ez az este nagyon jó lesz......











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése