2014. december 9., kedd

12

Hazaérve azonnal a fürdőbe mentem és lezuhanyoztam. Em furcsa módon nem volt otthon,nem tudom hol lehet nem említette hogy programja van,de biztos fotózása van.
Alig hogy felöltöztem csengettek.Biztos Em  az,már megint elhagyta a kulcsát,olyan felelőtlen.
-Em megint elhagytad a kulcsodat.....-nyitottam ki az ajtót,de nem Em volt ott.
-Szia Törppilla.-ölelt meg Lou szorosan.
-Szia..-hebegtem
-Nem is örülsz nekem?-kérdezte letörten.
 -Dehogy is nem csak nem számítottam rád.-mondtam és újból megöleltem-Gyere be.
Bejött megkínáltam egy üdítővel,majd megkérdeztem.
-Mi járatban vagy erre?
-Gondoltam meglátogatlak,rég láttalak és megbeszéltük hogy tartjuk a kapcsolatot.-vigyorgott.
-Szuper, örülök hogy itt vagy-mondtam őszintén.
-Én is.Na mit csináljunk?-lelkesedett be azonnal.
Mielőtt válaszolhattam volna halottam hogy kopognak.
Lou-val a nyakamban kimentem ajtót nyitni.Az ajtóban Harry állt.
-Harry??-kérdezte döbbenten Lou.
-Harry te hogy kerülsz ide?-játszottam el én is a megdöbbenést mivel Lou nem tud rólunk.
Szerencsére Hazza azonnal  vette az adást.
-Sziasztok,gondolom furcsa hogy itt találtok,de mondták a srácok hogy Lou itt lesz és gondoltam én is eljövök meglátogatni a barátnőmet,....mármint a barátomat aki nő nem úgy a barátnőmet vagy ilyesmi...na jó hagyjuk szóval értitek.
-Harry nagyon fura vagy és sejtem miért.-mondta elgondolkozva Louis.
-Tényleg?-kérdeztük egyszerre Harry-vel.
-Hát persze,tuti valami New Yorki libával kavarsz.-mondta Lou
Mindketten kifújtuk a levegőt a megkönnyebbüléstől.
-Igen pontosan eltaláltad-mondta Harry de látta hogy felhúzom a szemöldököm.-Vagyis nem teljesen, nem is liba.
-Jó nekem mindegy,de azért eljössz velünk ma valamit csinálni?-kérdezte Lou.
-Ki nem hagynám.-kacsintott rám.
Na már előre tudtam hogy ez nem fog jól alakulni.
Lou kitalálta hogy menjünk el enni,így beültünk egy közeli étterembe.Ők természetes napszemüvegbe és sapkába nehogy felismerjék őket.
Úgy ültünk hogy Louis mellettem és Harry velem szemben.Direkt így ültünk hogy nehogy valamit megsejtsen a kis répazabáló.
-Na és Ash van valami pasi?-kérdezte Lou a szemöldökét húzogatva.
Harry félrenyelte a vizet és elkezdett köhögni. Szúrósan néztem rá hogy hagyja abba mert le fogunk bukni.
-Nem nincsen senki.-hazudtam és reméltem hogy nem bukok le mert nem tudok hazudni és utálok is.
-Kár,pedig úgy megismertem volna az udvarlódat.-mondta csalódottan.
Azt hittem hogy végre hanyagoljuk a témát és megnyugodhatok,de nem így alakult.Mivel Lou nagy lelkesedéssel fordult hozzám.
-Van egy ötletem!Én meg Harry segítünk neked pasit fogni.-mondta hatalmas vigyorral az arcán.
-Lou nem hiszem hogy ez jó ötlet..-húztam el a számat.
-De tök jó lesz.Ugye Harry?-fordulta barátja felé segítségért.
-Hát ha Ash nem akarja akkor...-mondta ő is.
-Na ne legyetek már ilyenek ,olyan jó pasit fogunk fogni Ash-nek.-lelkendezett még mindig.
Láttam hogy nem tudom lebeszélni róla,így azt tettem amit tennem kellett.
-Rendben.-mosolyogtam rá.
Harry meglepődve kapta rám a tekintetét és olyan "Mi van??" fejet vágott.Én csak megrántottam a vállam egy olyan most mit tehetek mozdulattal.
-Ki kell mennem a mosdóba.-mondta majd el is ment Harry.
-Most hogy mondja nekem is kell.-mentem azonnal utána,mit sem törődve Lou furcsa pillantásával.
Szinte rohantam az étterembe,egészen az eldugott folyosóig ahol a wc-ék voltak.
-Harry,állj már meg.-mondtam
Megállt ugyan de nem nézett rám.Most komolyan ezen besértődött? Ő még nálam is hisztisebb,szuper mondhatom.
Oda mentem majd neki nyomtam a falnak,úgy hogy pont rám nézzen,nem volt nehéz mert hagyta magát.
-Olyan buta vagy,persze hogy nem fogok mással összejönni vagy ilyenek,csak eljátszom  hogy érdekelnek a pasik akiket Lou kerít nekem,de utána majd valami hülye indokkal közlöm vele hogy nem is jön be a srác.Hidd el nagyon finnyás tudok lenni.-mondtam vigyorogva.
-De akkor se tetszik hogy a barátnőm más pasikat stíröl.-mondta durcásan.
Én meg mosolyogtam mint a tejbetök.
-Most mit mosolyogsz ennyire?-kérdezte meglepődve.
-Most először hívtál a barátnődnek.-mondtam boldogan majd nem bírva magammal megcsókoltam.
De hamar elhúzódtunk mert féltünk hogy Lou rajta kap minket.
-Na ne mérgelődj,menjünk vissza mert még a végén elkezd valamit sejteni.-mondtam majd nyomtam egy puszit a szájár és vissza mentem az asztalhoz.
Pár perc múlva Harry is visszajött,és így nem volt feltűnő.
 -Szerintem menjünk át a parkba,ott tuti sok szingli pasi van.-mondta Lou és már fel is rántott és rángatott maga után egészen a parkig.Ott leültünk egy padra és Lou már kezdte is a nézelődést.
Akárhány pasira rámutatott,mindig mondtam valami kifogást,mint például:Túl magas,túl alacsony,nem tetszik a haj,fura az orra,tuti folyton eszik,túl dagi,túl vékony,sok a haja,kevés a haj,látszik rajta hogy csak mesefilmet néz,tuti hogy perverz stb. 
Lou a végére már teljesen kiborult.
-Nem igaz hogy ilyen finnyás vagy,komolyan egyre se mondtad hogy tűrhető.-idegeskedett.
Persze Harry végig jól szórakozott és röhögött.
Gyorsan hogy kicsit lecsillapítsam Lou-t rámutattam egy random srácra.
-Ő tűrhető-feleltem unottan.
Lou szeme felcsillant és újból vigyorgott.
-Hurrá,akkor menj oda.-mondta vidáman.
Azonnal lefagyott a mosoly az arcomról és Harry-éről is.
-Tuti hogy nem.-vágtam rá.
-De igen,-mondta és már el is lökdösött a sráchoz.
Szerencsésen neki is ütköztem.
-Szia.-köszönt ezer wattos mosollyal,ha nem lett volna barátom,akkor tuti elolvadtam volna tőle.
-Szia-köszöntem vissza.
-Mi járatban?-kérdezte.
Mi lehet a legázabb amit mondhatok,hogy rám se nézzen és végre túléljem ezt a délutánt.ebben a helyzetben valószínűleg az igazság.
-Tudod a barátom aki ott ül annál a padnál,azt hiszi hogy nem tudok magamnak pasit fogni,ezért egész nap próbált nekem keresni egyet.Én persze ezt nem tartottam jó ötletnek,ezért minden srácra mondtam valamit hogy miért nem teszik,kivétel rád,mert rád azt mondtam hogy tűrhető vagy,erre ő idelökdösött hozzád és most itt vagyok.-fejeztem be a mesémet minden szégyenkezés nélkül.
A srác csak türelmesen végig hallgatott aztán nagy mosollyal oda nyomott egy papírt a kezembe.
-Örülök hogy ide lökdösött,mert nagyon csini vagy és így megtudom adni a számomat,remélem még találkozunk.-mondta majd lelépett.
Lesokkolva mentem vissza a srácokhoz.
-Na mi történt?Nem mosolyogtál.-dorgált meg Lou.
-Megadta a számát.-mutattam fel a papírt.
Harry és Lou is csak nézetek rám,Harry durcásan,Lou meg vidáman.
-És felhívod?-kérdezte Harry unottan.
-Nem hiszem.-feleltem.
-De hát miért nem?-kérdezte Lou
-Az van hogy nekem valaki tetszik.-mondtam
-Azt mondtad nincs semmilyen fiú ügy.-mondta
-Tudom és bocsi csak nem akarom nagy dobra verni,mert elég friss a dolog és Em se tud róla és szeretném ha ez így is maradna.-mondtam.
-Bennem megbízhatsz,de elmondhattad volna az elején.-mondta.-Harry te meg mi a francot vigyorogsz?-fordult felé.
-Semmit semmit,csak örülök Ash boldogságának és tuti hogy nagyon jó fej és helyes a srác.-mondta és már mind a ketten vigyorogtunk.
-Ja megteszi .-mondtam.
Titkos kis pillantásokat küldtünk egymás felé majd indultunk vissza a házamhoz......










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése